Gravatar

#211 icetea 18 år siden

Hehe det lyder jo godt, det er da et stort stykke arbejde du laver her med at skrive om hvert enkelt afsnit ;), og tilmed finder klip fra det på youtube.

Der burde næsten laves en form for anmeldelse af Angel hvor man lige kopierer alle dine reviews over i :-)
Gravatar

#212 Hive 18 år siden

Jeg har brug for lidt medynk, og dette er vist stedet at få det:

D. 10. juli bestilte jeg Angel sæson 4 og 5 hos dvdoo, efter at have afsluttet sæson 3 et par dage forinden (med sådan en cliffhanger får man jo hurtigt abstinenser). Ingen af de to var dog på lager, så der kunne gå 2-9 dage før de kom. Så i lørdags kommer én af dem... gæt hvilken. Ja, sæson 5 - spm jeg jo naturligvis ikke kan se. Jeg venter stadig på sæson 4... hvorfor de henter den ene hjem fra producenten til mig men ikke den anden begriber jeg ikke, og ventetiden gør mig syg af abstinenser. :(
Gravatar

#213 icetea 18 år siden

#212 Ja det var ufatteligt træls :O!, har aldrig handlet hos dvdoo, så kan ikke rigtig sige noget om dem, men måske skulle du have prøvet MovieZoo ;) eller CDON (selvom man skal bestille når prisen er "fair", da CDON's priser svinger en del for TV-serier).

Men du kan da glæde dig til at den engang ankommer, rigtig fed sæson :) er de jo alle i øvrigt ;)
Gravatar

#214 Hive 18 år siden

Prisen er en del højere de andre steder du nævner... og jeg har heller ikke i dag modtaget min sæson 4. Og jeg har ellers tømmermænd og kunne virkeligt godt bruge den lige nu. :(
Gravatar

#215 icetea 18 år siden

Ja ok, det er da egentlig sindssygt hvor dyrt det er hos MovieZoo, og endnu værre hos CDON. Da jeg købte mine 5 sæsoner på tilbud hos CDON kostede de også omkring de 180-200 kr. pr. sæson ligesom de gør hos dvdoo nu.
Gravatar

#216 Hive 18 år siden

Jeps, jeg købte selv den første sæson af angel og et par sæsoner af Buffy da de var på tilbud hos cdon. Men de glade dage der er forbi nu... :(

Nøj jeg er træt af at min sæson 4 åbenbart har lange udsigter. :(
Gravatar

#217 icetea 18 år siden

#216 Forstår ikke det kan tage dem så lang tid at få sendt den !! Virkelig elendigt
Gravatar

#218 Hive 18 år siden

Ja jeg er også ret frustreret... især fordi de allerede har sendt mig sæson 5, kan simpelthen ikke fatte hvorfor de ikke bestilte sæson 4 hjem fra leverandøren samtidigt. :(
Gravatar

#219 Winniepooh 18 år siden

189 hos cd-wow....
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#220 icetea 18 år siden

Hvaffor en ost?
Edit: Nåårh du mener prisen haha, damn jeg er slow

Skriv ny kommentar: