Gravatar

#31 NightHawk 17 år siden

# 27 -

Ja det er helt klart emnet. Det oser af sexuel energi når de to er i samme scene. Egenligt lidt underligt at Whedon ikke vælger, at la'dem ha' en affære. Ku' ha' været interessant at se, hvad det havde udviklet sig til. :)

# 26/28 -

Har det på stort set samme måde som grev_michael og Confused 101. Jeg så 1 sæson dengang TV2 viste den og blev ikke rigtigt grebet af hele konceptet og så derfor kun spredt et par afsnit af sæson 2, inden jeg droppede den. Men sidste år, nærmere bestemt juleferien, sad jeg og klikkede rundt på youtube og faldt sådan lidt tilfældigt over klip fra "Buffy" og besluttede mig så for at gi' serien en chance til.

Sæson 1 er stadigvæk ikke helt oppe og ringe for mit vedkommende, men sæson 2 og 3 har fuldstændigt vendt op og ned på mit forhold til serien. Nu elsker jeg "Buffy", figurene og universet.

Jeg er så 30 nu og føler på ingen måde, at jeg er vokset fra den her type serie. Jeg syntes faktisk det er ret sjovt/fedt, at få genopfrisket de konflikter seriens personer gennemlever i den alder de er i. Syntes det er ret sjovt/interessant at sidde og reflektere over deres problemer, som man/jeg og de fleste vel selv havde i den alder. (borset fra vampyr delen of course) :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#32 filmz-grev_michal 17 år siden

Only one thing to say - glæd dig til du kommer igang med Angel :-)

Man kunne nok tillade sig at sige at Buffy tager mange ungdomsproblematiker op og vikler ind i de forskellige plots, mens Angel's er mere voksne/eksistentielle problem stillinger.

sagt på en anden måde: Buffy fortæller tit om hvordan man takler de bump der kommer på vejen, mens Angel fortæller hvorfor man overhovedet bør takle dem ;-)

Det er ihvertfald sådan jeg ser dem - de har hver deres præmisser at fortælle på.
Gravatar

#33 NightHawk 17 år siden

# 32 -

"Angel" glæder jeg mig også til at komme igang med. Ser dog lige "Buffy" sæson 3 færdig og tar sæson 4 med, som jeg har stående på hylden, inden jeg går igang med "Angel" sæson 1, som jeg fik i onsdags sammen med det nu allerede flere gange spillede "Once More With Feeling" soundtrack. :)

Havde ikke hørt "Rest in Peace" før. Han synger jo glimrende James Marsters. Herlig rå stemme.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#34 filmz-grev_michal 17 år siden

Ja han synger faktisk godt, det er der flere af dem der overraskende gør hehe.

Der er dog nogen der ikke er ligeså talentfulde:

Don't quit your night-job
Gravatar

#35 NightHawk 17 år siden

# 34 -

Haha, fedt klip! Wesley og Cordelia er nærmest i chock :)

Går ikke ud fra at den sang er blevet udgivet officelt ? :)

Kan godt li' detaljen tilsidst, hvor klubejeren næsten ikke kan vente på at hive mikrofonen ud af hænderne på ham.

[i]"How about that...a performer"[/b] :D
Gravatar

#36 filmz-grev_michal 17 år siden

Tror jorden har set elendighed nok ;-)
Gravatar

#37 DarkLight 17 år siden

#35, det er et afsnit af Angel. Han skal synge for at ham den grønne kan "læse" ham.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#38 NightHawk 17 år siden

# 36 -

Sad lige og ledte efter den scene fra afsnittet "Amends", jeg nævnte oppe i # 25. Det er nok den stærkeste scene, jeg har set indtil nu. Sådan en scene kan meget hurtigt falde til jorden og blive pinlig at se på, men fordi både Sarah Michelle Gellar og David Boreanaz er så fremragende skuespillere, ja så holder den 100 % og går direkte i hjertet :

Har du en bestemt favorit scene i "Buffy" ?
Gravatar

#39 filmz-grev_michal 17 år siden

Ja den scene fra Amends er virkelig stærk, meget emotionel. Har flere episoder som er mine favoritter af helt forskellige årsager - er du sikker på du vil vide det nu, det indeholder jo lidt spoilers da du ikke har set hele serien endnu. :-)

Ja det sker et par gange han havner i den situation:

Han kommer ind og er egentligt ret tændt på at skulle synge, Cordy, gun og wes ser ikke totalt spændt ud ved ideén :-) Lorne kommer hen og siger til Angel han ikke behøver at synge.

Angels svar var bare tørt og lidt sørgmodigt: "arrhh I was gonna do Stairway to heaven"

..lol :-)
Gravatar

#40 filmz-grev_michal 17 år siden

Dette afsnit er en af mine favoritter, der er flere meget stærke scener i.

Dette klip indeholder dog fremtidige spoilers, så op til dig selv om du vil se den

[url= Body 9mm[/url]

Skriv ny kommentar: