Yo guys. Ville bare høre, om der evt. er nogle af jer, som har en idé om, hvor på nettet man kan finde en respektabel dvd-webside, som sælger australske dvd'er. Jeg har netop forudbestilt den kommende 13-disc Superman box (wow! http://www.ezydvd.com.au/item.zml/790083) fra dette site: ezydvd, og det ser altså en smule gustent ud... findes der andre gode lignende sites? Ved godt Axel ofte sælger dem, men jeg kan forestille mig, at dette bliver en udgivelse, som kommer til at sælge som varmt brød og måske allerede er udsolgt, før Axel erfarer, at den eksisterer :-)
Ezydvd er skam pålidelige nok, men bemærk at priserne der står er uden fragt, og at fragtprisen først bliver lagt til efter du har bestilt.
De sender hurtigt, og filmene dukker op efter en uge ca.
Når det kommer til tin-udgivelser, har Ezydvd en del bokse som de selv har fremstillet, så de kan ikke fås andre steder. Måske er det også tilfældet med denne?
Hvis ikke, send axel en besked/mail og spørg om de kan få den hjem - de er som regel fine til at bestille varer hjem de endnu ikke har fået oprettet men som normalt ville være i deres sortiment. Med en vare som denne ville det jo være rart at undgå toldmonstret :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Tusind tak, Kim :-) Jeg stoler fuldt ud på, hvad du siger, så jeg beholder bare min bestilling hos EzyDVD. Den skal nok blive dyr med fragt og told (har du oplevet, at tolden har ladet dvd'erne passere?) inkluderet, men det er jo det eneste sted i verden, hvor man kan få netop denne 13-disc boks, der bl.a. indeholder Returns og begge udgaver af 2'eren, i stedet for bare den 8-disc Reeve boks, der udkommer andetsteds :-)
Er alle australske dvd'er dobbelt kodet? Kikkede lige på min fight club som er bestilt i australien og den køre fint på R2 afspillere trods at der står R4 på kassen...
Jeg har kun handlet billigere film der, Batman og Returns SE - de blev ikke snuppet da de begge var langt under toldgrænsen.
Du fik også læst det med småt (gult) at der er 30$ ekstra bonus tillæg til internationale brugere? Den kommer til at gøre av. Jeg tror ikke du kan undgå at blive nappet i tolden med sådan en omgang, men som du selv siger er det nok det værd.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg prøver at bide smerten i mig :-) Jeg må bare annullere andre indkøb den måned. Godt at høre, at de også er hurtige til at sende varene! Glæder mig.
#1 The Insider 19 år siden
#2 El vez 19 år siden
De sender hurtigt, og filmene dukker op efter en uge ca.
Når det kommer til tin-udgivelser, har Ezydvd en del bokse som de selv har fremstillet, så de kan ikke fås andre steder. Måske er det også tilfældet med denne?
Hvis ikke, send axel en besked/mail og spørg om de kan få den hjem - de er som regel fine til at bestille varer hjem de endnu ikke har fået oprettet men som normalt ville være i deres sortiment. Med en vare som denne ville det jo være rart at undgå toldmonstret :)
#3 The Insider 19 år siden
#4 filmz-Kadann 19 år siden
#5 The Insider 19 år siden
#6 Léon 19 år siden
Er alle australske dvd'er dobbelt kodet? Kikkede lige på min fight club som er bestilt i australien og den køre fint på R2 afspillere trods at der står R4 på kassen...
Kom til at tænke på det fordi at der også er danske undetakster på Kingdom of Heaven:
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/787670
Men må godt nok sige at de har nogle cool udgivelser der... :D
\\
#7 filmz-Kadann 19 år siden
#8 Léon 19 år siden
#9 El vez 19 år siden
Jeg har kun handlet billigere film der, Batman og Returns SE - de blev ikke snuppet da de begge var langt under toldgrænsen.
Du fik også læst det med småt (gult) at der er 30$ ekstra bonus tillæg til internationale brugere? Den kommer til at gøre av. Jeg tror ikke du kan undgå at blive nappet i tolden med sådan en omgang, men som du selv siger er det nok det værd.
#10 The Insider 19 år siden