Gravatar

#11 Kalle Ferm 15 år siden

Ah, havde ikke tænkt på den problematik. Sorry... var ikke for at hænge dig ud.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#12 Riqon 15 år siden

Jeg bruger aldrig AVG igen. Den smadrede min computer én gang, hvor jeg var nødt til at geninstallere Windows from scratch.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13 Kalle Ferm 15 år siden

En af mine kammerater har i mange år kørt med AVG. Jeg overtalte ham til at skifte til MSE - og ved første scanning fandt den massevis af snavs på hans PC. Jeg vender heller aldrig tilbage til MSE.
Gravatar

#14 elwood 15 år siden

Du mener vel AVG 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 filmz-jonasgr 15 år siden

Hmm, jeg kører med AVG og har gjort det i et stykke tid. Jeg er dog irriteret over hvor mange ressourcer det tager, når det går i gang med at scanne.

Prøver MSE.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16 filmz-jonasgr 15 år siden

AVG er slettet, MSE er installeret. Den er i hvert fald noget hurtigere til at scanne end AVG, men fandt da heldigvis ingenting :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17 Kalle Ferm 15 år siden

#14. Ja ;)
Gravatar

#18 PredatorX 15 år siden

eeehhh... det er da ikke grats?? Jeg skal da betale hvis jeg skal have fixet problemerne? wtf
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg switcher til MSE efter i har udråbt dette program som fantastisk. I installationen siger den dog, at jeg ikke må kører andre antivirusprogrammer og antispywareprogrammer samtidig med MSE. Nu har jeg afinsalleret Spybot af den grund, men er MSE et aktivt og velfungerende antispywareprogram og et antivirusprogram i et?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 filmz-Utyske 15 år siden

#19 -

http://www.microsoft.com/Security_Essentials/

"Microsoft Security Essentials provides real-time protection for your home PC that guards against viruses, spyware, and other malicious software."
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: