Gravatar

#1 jessup 15 år siden

Jeg har brugt dette anti-virus program i årevis(altid), men den nye opdatering får mit internet til at køre i sneglefart. Fungere fint efter af installering og af helvedet efter geninstallering.

Kan i anbefale et andet gratis program?

På forhånd tak
This is just until June
Gravatar

#2 filmz-Utyske 15 år siden

Hvis du kan få fingrene i selve installationsfilen, kan du forsøge med Microsoft Security Essentials - det nye AV-program fra Microsoft. Officielt er det ikke tilgængeligt i vores del af verden, men bare man får fat i installationsfilen, kan det sagtens installeres og holdes opdateret.

Jeg kunne ikke hente programmet fra min computer derhjemme, men kunne sagtens hente det fra min arbejdscomputer.

Ellers er der Avast og Anti-Vir, der begge er ganske habile. Anti-Vir er dog en kende irriterende, da det kommer ned reklamevinduer, når man har opdateret det.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

Jeg bruger Spybot, som blev anbefalet mig af et par Filmz-brugere. Det fungerer fint. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 filmz-Utyske 15 år siden

Spybot er ikke et antivirus-program. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Highland Park 15 år siden

Haha, det er da også rigtigt. :D
Jeg må hellere brygge noget kaffe, så jeg kan blive vågen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#6 Kalle Ferm 15 år siden

Microsoft Security Essentials er det bedste gratis anitirus program jeg nogensinde har brugt. Det bruger nærmest ingen systemressourcer og så hører man aldrig fra det, medmindre det vil scanne hele din PC.

Du kan altid hente det her: http://www.softpedia.com/progDownload/Microsoft-Se...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#7 dyg 15 år siden

Jeg er også hoppet på MSE vognen, og jeg vil med glæde tilslutte mig anbefalingerne af det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 jessup 15 år siden

Jeg har brugt AVAST i 15 minutter og det køre fint - tak for forslag - kan ikke bruge MSE.
This is just until June
Gravatar

#9 Kalle Ferm 15 år siden

Bliver lige lidt nysgerrig her. Hvorfor kan du ikke det?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#10 jessup 15 år siden

Mit XP version er ikke helt legit og er ikke opdateret i evigheder.
This is just until June

Skriv ny kommentar: