Jeg har brugt dette anti-virus program i årevis(altid), men den nye opdatering får mit internet til at køre i sneglefart. Fungere fint efter af installering og af helvedet efter geninstallering.
Hvis du kan få fingrene i selve installationsfilen, kan du forsøge med Microsoft Security Essentials - det nye AV-program fra Microsoft. Officielt er det ikke tilgængeligt i vores del af verden, men bare man får fat i installationsfilen, kan det sagtens installeres og holdes opdateret.
Jeg kunne ikke hente programmet fra min computer derhjemme, men kunne sagtens hente det fra min arbejdscomputer.
Ellers er der Avast og Anti-Vir, der begge er ganske habile. Anti-Vir er dog en kende irriterende, da det kommer ned reklamevinduer, når man har opdateret det.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Microsoft Security Essentials er det bedste gratis anitirus program jeg nogensinde har brugt. Det bruger nærmest ingen systemressourcer og så hører man aldrig fra det, medmindre det vil scanne hele din PC.
#1 jessup 15 år siden
Kan i anbefale et andet gratis program?
På forhånd tak
#2 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg kunne ikke hente programmet fra min computer derhjemme, men kunne sagtens hente det fra min arbejdscomputer.
Ellers er der Avast og Anti-Vir, der begge er ganske habile. Anti-Vir er dog en kende irriterende, da det kommer ned reklamevinduer, når man har opdateret det.
#3 Highland Park 15 år siden
#4 filmz-Utyske 15 år siden
#5 Highland Park 15 år siden
Jeg må hellere brygge noget kaffe, så jeg kan blive vågen.
#6 Kalle Ferm 15 år siden
Du kan altid hente det her: http://www.softpedia.com/progDownload/Microsoft-Se...
#7 dyg 15 år siden
#8 jessup 15 år siden
#9 Kalle Ferm 15 år siden
#10 jessup 15 år siden