Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 15 år siden

#20 Jahe, det er en god salgstale.... men er den velfungerende som antispywareprogram også?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 filmz-Utyske 15 år siden

#21 -

Ifølge anmeldelserne: ja.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#23 Lord Beef Jerky 15 år siden

Ok tak, jeg prøver det i hvert fald i et stykke tid nu... det virker ret hurtigt og bruger ikke mange systemressourcer for sure, men det fandt heldigvis heller ikke noget nyt snavs i den første scanning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#24 filmz-Bruce 15 år siden

Efter anvisninger har jeg nu også skiftet AVG ud med MSE og jeg må indrømme det dæleme kører godt! Jeg er overbevist! Tak for rådet!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 elwood 15 år siden

Er også på MSE vognen nu.

Det og så Win 7 spiller bare!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 PredatorX 15 år siden

Jeg må åbenbart være retarderet, for jeg kan slet ikke finde det progam...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 filmz-Utyske 15 år siden

#26 -

MSE? Der er ikke mindre end to links i tråden til det. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#28 PredatorX 15 år siden

NU fandt jeg også ud af det:-) Men det tidligere link var ikke til det program.. det var ihvertfald ikke det der endte op på min comp hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#29 jessup 15 år siden

Mit AVG kørte egentligt meget fornuftigt indtil opdateringen til 9.0 så gik det hele i stå. AVAST virker indtil videre godt, men jeg skal snart have en ny computer og så bliver det også MSE fra min side.
This is just until June
Gravatar

#30 Riqon 15 år siden

På grund af denne tråd er jeg også gået over til MSE. Før kørte jeg ... ingenting :P
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: