Jeg har mistet en forsendelse en enkelt gang.. eller rettere, den var gået "2 uger over tid". Derfor kontaktede jeg axelmusic og fik dem til at sende en ny. Dagen efter kom den første pakke, som åbenbart bare var voldsomt forsinket. 7 dage senere kom den næste... Det var lige 2 x Band of Brothers til 300kr :D
#12 - Som du naturligvis sendte tilbage. Jeg har også prøvet at en ordre fra CD-Wow kom så sent, at de havde sent en ny, der sendte jeg bare den anden pakke tilbage igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg har ud af mine mange køb gennem axel kun en enkelt gang haft problemer med en levering, og da var de kommet til at bytte min forsendelse ud med en andens, men det blev hurtigt rettet. Der har ikke været yderligere problemer på nogen af de tre adresser, jeg har bestilt til, så jeg har intet at udsætte på dem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Du returnerede vel den ene? Når Axelmusic er så large, at de straks eftersender en ny ordre - no questions asked - så er det mindste man kan forvente af køberen, at denne naturligvis returnerer de varer, han har modtaget for meget!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Det var slet ikke en kritik af Axelmusic. Jeg ville bare vide om andre havde haft lign problem, da jeg netop mistænker mit posthus... Axel har helt sikkert ydet en helt perfekt service. Det skal lige siges at jeg alene sidste år har handlet for over 20.000 hos axel, så jeg har modtaget mange paker fra dem...
AxelMusic har igennem de sidste ca. 3 år kun givet mig enormt go' service.
Pakkerne er engang imellem lidt lang tid om at komme, men jeg har aldrig mistet en. Der var også en gang, hvor der var en mindre skade på min "Seinfeld sæson 1-3"-gift-set-kasse. Men AxelMusic sendte straks en erstatningskasse med FedEx. Det er sgu service!
#11 filmz-propagandapanda 19 år siden
Det gjorde at Axel droppede mig som kunde.
De jeg flyttede til en anden adresse (og ny bruger), har alle forsendelser nået frem.
#12 filmz-apack 19 år siden
#13 dyg 19 år siden
#14 filmz-yoshimura 19 år siden
#15 putandtake 19 år siden
#16 Yoda 19 år siden
Du returnerede vel den ene? Når Axelmusic er så large, at de straks eftersender en ny ordre - no questions asked - så er det mindste man kan forvente af køberen, at denne naturligvis returnerer de varer, han har modtaget for meget!
#17 PredatorX 19 år siden
Det var slet ikke en kritik af Axelmusic. Jeg ville bare vide om andre havde haft lign problem, da jeg netop mistænker mit posthus... Axel har helt sikkert ydet en helt perfekt service. Det skal lige siges at jeg alene sidste år har handlet for over 20.000 hos axel, så jeg har modtaget mange paker fra dem...
#18 filmz-darthfrede 19 år siden
Pakkerne er engang imellem lidt lang tid om at komme, men jeg har aldrig mistet en.
Der var også en gang, hvor der var en mindre skade på min "Seinfeld sæson 1-3"-gift-set-kasse. Men AxelMusic sendte straks en erstatningskasse med FedEx. Det er sgu service!
#19 filmz-vassago 19 år siden
#20 jacob_uno 19 år siden