Er der andre end mig, der ikke så sine pakker fra dette sted? Nu har jeg mistet ialt 6 film derfra i løbet af et år. Axelmusic har dog været flinke til at gensende, så snart jeg har oplyst dem om det. Men jeg ville bare gerne vide om andre har haft det samme problem? Det er da totalt irriterende at en eller anden lille fedtet bums, skal sidde og nyde godt af de film jeg bestiller...
#1 PredatorX 19 år siden
Er der andre end mig, der ikke så sine pakker fra dette sted? Nu har jeg mistet ialt 6 film derfra i løbet af et år. Axelmusic har dog været flinke til at gensende, så snart jeg har oplyst dem om det. Men jeg ville bare gerne vide om andre har haft det samme problem? Det er da totalt irriterende at en eller anden lille fedtet bums, skal sidde og nyde godt af de film jeg bestiller...
#2 El vez 19 år siden
Men de har selvfølgelig en karakteristisk indpakning. Måske du skulle tage kontakt til dit lokale posthus.
#3 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg vil give El vez ret, du bør helt sikkert tage kontakt til dit lokale posthus, så de kan undersøge sagen.
#4 Tylerdurden 19 år siden
#5 Yoda 19 år siden
#6 filmz-Bartman 19 år siden
#7 Corgan 19 år siden
Jeg har lige mistet 2 film i posten... men normalt er der ikke de store problemer.
#8 putandtake 19 år siden
#9 cyberzed 19 år siden
#10 PredatorX 19 år siden