Gravatar

#21 filmz-dondupont 19 år siden

selvom din signatur skulle være en spøg, så er det da noget mærkelig noget at have som signatur, på en film side. Jeg er generelt imod sådanne ytringer, men det hører da ingen steder hjemme på en film side.
Gravatar

#22 Jakobsen 19 år siden

#20-21 - Den store diskussion i øjeblikket, går vel grundlæggende ud på ytringsfrihed her i Danmark og mange andre lande. Så, jeg ser intet galt i predatorxs signatur..
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#23 filmz-dondupont 19 år siden

nu har vi jo ikke 100% ytringsfrihed i Danmark. Man må ikke ytre sig racistisk. Og jeg vil påstå at hvis man ønsker et musilmfrit danmark så er der noget racistisk i det.
Gravatar

#24 jacob_uno 19 år siden

#22 Jeg vil også mene at der er at gå over grænsen, desuden er det ikk et videre sympatisk synspunkt. Her på siden findes vel også muslimer.
Chenny!
Gravatar

#25 PredatorX 19 år siden

Nej, hvorfor skulle det dog være det? Er dit billede måske en spøg? I så fald tillad mig en lille latter...

Ikke mere mærkeligt end at have sin computer figurering som signatur er det?

Præcis...

Racistisk!? Det er der da intet racistisk i... Det er jo bare sund fornuft.

Hvorfor fanden skulle jeg tage hensyn til evt muslimer på denne side? Jeg tager hensyn til mine danske medborgere. Vi er altså stadig i overtal i dette land. Hvis du er så glad for mellemøsten, jamen så skal jeg da ikke holde dig fra at smutte derned! Du ville sikkert blive glad for, at andre skulle bestemme, hvilke bøger du skulle læse, hvilket mad du måtte æde, hvilke film du måtte se, hvad du måtte ytre i et offentligt forum, hvilke demonstrationer du måtte aholde, hvilket tøj du måtte have på (du skulle nok regne med dødsstraf for din flotte hat), i det hele taget få taget din identitet fra dig... Ja jeg er sikker på det lige er stedet for dig og dine muslimske brødre og jeres stenalder religion/besættelse.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#26 Jakobsen 19 år siden

#23 - Den lov har jeg aldrig hørt, men jeg er desværre heller ingen jurist. Men derimod hører ytringsfriheden under domstolene.
It's only a movie...It's only a movie...
Gravatar

#27 jacob_uno 19 år siden

Jeg har intet ønske om at flytte til Mellemøsten, men jeg har et ønske om at bo i land, hvor man må tro på den gud man nu har lyst til. Jeg giver dig ret i at der er sørgelige demokratiske tilstande i mange muslimske lande, men netop derfor skal Danmark da være et land hvor ingen skal bestemme hvilken religion man har.
Chenny!
Gravatar

#28 PredatorX 19 år siden

Jamen selvfølgelig, det er der ingen der modsiger dig i...
Gravatar

#29 jacob_uno 19 år siden

Så må jeg have misforstået dig, jeg troede du gik ind for et muslimfrit samfund. I et samfund med religionsfrihed, kan man jo også være muslim.
Chenny!
Gravatar

#30 PredatorX 19 år siden

Det danske samfund ville fungere bedre uden Islamisk kultur, dette er sikkert og vidst. Du kan ikke forene de to kulturer som de ser ud nu, og jeg ønsker bestemt ikke at dansk kultur skal bukke under, for en stenalder agtig, og højst ulogisk, taget de sidste tusinds års udvikling i betragtning, levemåde. Så ønsker man at leve på en sådan måde, ja så synes jeg man skal finde sig et andet samfund at leve i. Hvis det ikke er gået op for dig og dit naive sind, ja så er Islam ikke blot en lille uskyldig religion, hvor man bare gerne vil bede i fred og ellers passe sig selv og sin lille religion.

Skriv ny kommentar: