Det ville være ufatteligt dumt af dem, da det vil gå meget ud over imaget for deres .com side (Selvom de er juridisk adskilte), der vil miste rigtig mange kunder på det nummer.
Udover det har jeg tidligere handlet på nettet, hvor jeg har betalt et vist beløb på kortet, hvorefter butikken har trukket et andet og mindre beløb pga. rabatter osv. Så det kan lade sig gøre.
Når det så er sagt kan jeg heller ikke sige mig fri fra at også at være blevet ramt af paranoia efter jeg havde fået bestilt.
Ingen anelse, desværre. Jeg har aldrig kunne finde et klart svar på det, da jeg selv blev afvist af min bank i forbindelse med at dendér Canadiske dvd-forhandler væltede.
#11 filmz-gofferoffer 16 år siden
Heheh, det var det første, jeg checkede (og har den endda i forvejen) ;-D Men krydser da fingre for, at det lykkes for dig.
#12 Bobby Singer 16 år siden
#13 Bobby Singer 16 år siden
Krydser fingre for at det også lykkedes. :D
#14 Kalle Ferm 16 år siden
Kan man gøre noget, hvis de snyder os?
#15 maniac 16 år siden
Udover det har jeg tidligere handlet på nettet, hvor jeg har betalt et vist beløb på kortet, hvorefter butikken har trukket et andet og mindre beløb pga. rabatter osv. Så det kan lade sig gøre.
Når det så er sagt kan jeg heller ikke sige mig fri fra at også at være blevet ramt af paranoia efter jeg havde fået bestilt.
#16 filmz-Kadann 16 år siden
Ja, når man betaler med dankort, kan man jo få tilbageført beløbet, hvis de snyder.
#17 chronaden 16 år siden
hvor længe efter?
#18 filmz-Kadann 16 år siden
Ingen anelse, desværre. Jeg har aldrig kunne finde et klart svar på det, da jeg selv blev afvist af min bank i forbindelse med at dendér Canadiske dvd-forhandler væltede.
#19 Kalle Ferm 16 år siden
Snakkede med min bankrådgiver. Hun mente at man kunne få pengene hjem igen, men var ikke sikker.
#20 filmz-Kadann 16 år siden
Nå, BoB blev afvist hos mig, så jeg må bestille den et andet sted fra. :)