Har fået mine film idag.. Men Axel har trukket orginalprisen på min konto. Samtidig har de også trukket den almindelige pris. Så jeg har lige nu betalt 770 kr for Redbelt og Pirates of the Caribbean den sorte forbandelse ..
Håber virkelig at de retter deres fejl. Men man har jo ikke mulighed for at kontakte dem :S
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Hmm #32 lyder sku ikke lovende :o( Jeg bestilte 4 titler for bla. at kommer over kr. 500 til normalpris og derved slippe for porto. Jeg fik dog mail om, at jeg selv havde afbestilt 3 af titlerne?? Er det også det, de har skrevet til jer andre, når de hart annulleret ordrer?
I dag har jeg modtaget den eneste af de 4, der åbenbart gik igennem (Cars på BD), men der er ikke trukket penge på min konto endnu!!
Nu er jeg spændt på om jeg får den til kr. 100 ex. porto, som jeg jo slap for pga. af ordrens størrelse eller om de napper kr. 130 eller i værste fald kr. 569 som hele den oprindelige ordre lød på :o( gisp!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#31 Kruse 16 år siden
#32 MouseMickey 16 år siden
Håber virkelig at de retter deres fejl. Men man har jo ikke mulighed for at kontakte dem :S
#33 Steffan Rasmussen 16 år siden
#34 Steffan Rasmussen 16 år siden
#35 MouseMickey 16 år siden
#36 Norrah 16 år siden
#37 mvejen 16 år siden
#38 wiseguy 16 år siden
I dag har jeg modtaget den eneste af de 4, der åbenbart gik igennem (Cars på BD), men der er ikke trukket penge på min konto endnu!!
Nu er jeg spændt på om jeg får den til kr. 100 ex. porto, som jeg jo slap for pga. af ordrens størrelse eller om de napper kr. 130 eller i værste fald kr. 569 som hele den oprindelige ordre lød på :o( gisp!!
#39 cansi 16 år siden
Jeg fik også en mail hvor der stod at jeg har annulleret min Lost Bluray. Så tror det er sådan det foregår.
#40 chronaden 16 år siden