Gravatar

#31 Kruse 16 år siden

Yeees! Har lige fået mail om at begge mine ordrer er gået igennem og er blevet afsendt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#32 MouseMickey 16 år siden

Har fået mine film idag.. Men Axel har trukket orginalprisen på min konto. Samtidig har de også trukket den almindelige pris. Så jeg har lige nu betalt 770 kr for Redbelt og Pirates of the Caribbean den sorte forbandelse ..

Håber virkelig at de retter deres fejl. Men man har jo ikke mulighed for at kontakte dem :S
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#33 Steffan Rasmussen 16 år siden

#32 - Det var værre.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#34 Steffan Rasmussen 16 år siden

#32 - Hvorår bestilte du? Jeg bestilte torsdag kl. 23:37, og der er ikke trukket noget fra min konto endnu.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#35 MouseMickey 16 år siden

#34 Bestilte 22:53, kan være at de har fået mange ordrer i det tidsrum.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#36 Norrah 16 år siden

Valgte ikke at købe noget, det er stadig billigere at købe over amazon.co.uk
Gravatar

#37 mvejen 16 år siden

Jeg fik mine 2 i dag, dog er pengene ikke trukket endnu, så jeg venter i spænding.
Gravatar

#38 wiseguy 16 år siden

Hmm #32 lyder sku ikke lovende :o( Jeg bestilte 4 titler for bla. at kommer over kr. 500 til normalpris og derved slippe for porto. Jeg fik dog mail om, at jeg selv havde afbestilt 3 af titlerne?? Er det også det, de har skrevet til jer andre, når de hart annulleret ordrer?

I dag har jeg modtaget den eneste af de 4, der åbenbart gik igennem (Cars på BD), men der er ikke trukket penge på min konto endnu!!

Nu er jeg spændt på om jeg får den til kr. 100 ex. porto, som jeg jo slap for pga. af ordrens størrelse eller om de napper kr. 130 eller i værste fald kr. 569 som hele den oprindelige ordre lød på :o( gisp!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#39 cansi 16 år siden

Jo# 38

Jeg fik også en mail hvor der stod at jeg har annulleret min Lost Bluray. Så tror det er sådan det foregår.
Gravatar

#40 chronaden 16 år siden

De trak det korrekte fra min konto :)
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: