Gravatar

#41 maniac 16 år siden

Mine ordrer er også blevet trukket 100% korrekt fra min konto i dag, så nu er det post dk's ærlighed den hænger på istedet, og der er jeg egentlig mere bekymret
Gravatar

#42 Kalle Ferm 16 år siden

Same here. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#43 Kruse 16 år siden

Det korrekte beløb er også trukket fra min konto, og jeg har i dag modtaget en seddel fra PostDK om at jeg kan hente min pakke fra i morgen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44 Steffan Rasmussen 16 år siden

Det korrekte beløb er også trukket fra min konto, og jeg har i dag modtaget en seddel fra PostDK om at jeg kan hente min pakke fra i morgen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#45 MouseMickey 16 år siden

Der nogle på recorder.dk som ikke har fået trukket det korrekte beløb, men axelmusik har rettet det igen. Håber også de gør det samme for mig.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#46 enfilmnørd 16 år siden

De har hævet hvad de skal, tilgengæld afbestiller den halvdelen af mine vare...

NB
Et eller andet sted forstår man godt at de er gået konkurs, når man ser at man under sit "ophørsudsalg" beregner 20 kr i forsendelse, for hver forsendelse; det er lidt at tage numsen på folk, men man ved det jo godt på forhånd...

Man får jo heller ikke to pakker, men én...

Det og så deres fantastiske kundeservice...

PS: Jeg ved godt, at der ikke er nogen der tvinger mig til at handle der, og at mit indlæg er halvtreds procent brok, men det er bare ment som en tanke...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#47 Slettet Bruger [1634068365] 16 år siden

Der står i betingelserne, at varer der ikke er på lager i deres webshop vil blive annulleret, hvilket nok er årsagen til at det er under halvdelen af jeres bestillinger der går igennem.
Gravatar

#48 Kruse 16 år siden

#44: Efteraber ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#49 wiseguy 16 år siden

Yes!! blev "kun" trukket en hund for Cars på BD, som jo også var meningen :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#50 mvejen 16 år siden

Edit: Ok ikke helt korrekt, jeg modtog filmene i lørdags :)

Skriv ny kommentar: