Gravatar

#141 myggen 20 år siden

Jesus, du mener simpelthen, at en tråd er gået død, fordi der ikke har været et indlæg i knap 1½ time?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#142 filmz-befun 20 år siden

så er der gået noget galt. for hos mig viser den sidste tråd er 2 dage gammel...

09:47 18/09-2005
Admin : azathoth
Gravatar

#143 myggen 20 år siden

Jeg tror dit ur går forkert, her viser den:

09:47 20/09-2005 Admin : azathoth
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#144 dyg 20 år siden

Jeg hader også, når mit ur er præcis to dage bagud..
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#145 DarkLight 20 år siden

Hans ur? Hvordan kan den påvirke et tidsstempel som bliver sat serverside?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#146 davenport 20 år siden

Det er stadig Cyberdog der har bolden, ik?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#147 myggen 20 år siden

#145: Rolig nu, det var blot et gæt - jeg aner ikke hvordan tiderne bliver på siden, men de kunne da sagtens blive sat i forhold til fx. GMT +/- en regulering i forhold til den besøgendes ur, så tiderne altid er korrekte i forhold til den besøgende, uanset, hvor denne kommer fra.

#144: Med ur lå der selvfølgelig implicit, at det var kalenderen der var problemet.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#148 azathoth 20 år siden

#144-#145: Det lyder lidt som et cache problem. Eller også har han bare rejst i tiden, hvilket jo ville være ret ironisk ;)

#146: Jo Cyberdog har bolden.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#149 filmz-befun 20 år siden

refreshede siden og det hjalp.. tak azathoth
Gravatar

#150 myggen 20 år siden

Hvorfor den i det hele taget viste den dato, når tidsstemplet åbenbart bliver sat server-side, fatter jeg så ikke.

Og svjh., er det hårtørreren der flytter sig, men det skyldes vist, at scenen er blevet klippet.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: