Gravatar

#1 Popeye 20 år siden

Der fik jeg Jer op på mærkerne :)

Jeg har lige erfaret, at Crew'et bag BOB vil lave en ny serie "Pacific War". Denne gang vil handlingen finde sted i Stillehavet under 2.Verdenskrig.

Pacific

Derudover Har Steven Spielberg og Clint Eastwood stukket hovederne sammen for at lave en film "Flags Of Our Fathers", som også vil finde sted i Stillehavet - Iwo Jima nærmere bestemt.

De begge skulle komme i 2006.

Det er måske gamle nyheder, og informationerne er noget vage, men jeg har aldrig hørt om dem før. Jeg glæder mig ihvertfald.
...and then some
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

Naaaaaj da. Det er skam frisk fra fad! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 Popeye 20 år siden

Hehe....okay, jeg er ikke så hurtig :)
Jeg søgte ellers efter nyheder indeholdende pacific og war, men lige denne nyhed fandt jeg ikke. Faldt mig ikke lige ind at søge på WWII og krig o.l......:)
Det er åbenbart før min tid på filmz, at "nyheden" kom frem.

Men så må tråden gerne slettes, hvis det kan lade sig gøre, Admins?
...and then some
Gravatar

#4 chandler75 20 år siden

Det kan det ikke :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 DarkLight 20 år siden

Ja, jeg startede også at søge med 'pacific' med der er åbenbart ikke en nyhed om navngivningen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 Popeye 20 år siden

Øvbøv.....så ligger denne tråd altid, og minder mig om min uvidenhed. Jeg bliver squ helt flov :/

Nå men, jeg glæder mig, uanset hvad, stadig til filmen og serien og håber, at de kan leve op BOB.

Og så er tråden lukket, så den aldrig kommer til toppen igen :)
...and then some
Gravatar

#7 El vez 20 år siden

Famous last words ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 Kalle Ferm 20 år siden

Nej, dem kommer jeg med. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 20 år siden

#8 Hvornår?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 Kalle Ferm 20 år siden

Nu da. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: