Derudover Har Steven Spielberg og Clint Eastwood stukket hovederne sammen for at lave en film "Flags Of Our Fathers", som også vil finde sted i Stillehavet - Iwo Jima nærmere bestemt.
De begge skulle komme i 2006.
Det er måske gamle nyheder, og informationerne er noget vage, men jeg har aldrig hørt om dem før. Jeg glæder mig ihvertfald.
Hehe....okay, jeg er ikke så hurtig :) Jeg søgte ellers efter nyheder indeholdende pacific og war, men lige denne nyhed fandt jeg ikke. Faldt mig ikke lige ind at søge på WWII og krig o.l......:) Det er åbenbart før min tid på filmz, at "nyheden" kom frem.
Men så må tråden gerne slettes, hvis det kan lade sig gøre, Admins?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 Popeye 20 år siden
Jeg har lige erfaret, at Crew'et bag BOB vil lave en ny serie "Pacific War". Denne gang vil handlingen finde sted i Stillehavet under 2.Verdenskrig.
Pacific
Derudover Har Steven Spielberg og Clint Eastwood stukket hovederne sammen for at lave en film "Flags Of Our Fathers", som også vil finde sted i Stillehavet - Iwo Jima nærmere bestemt.
De begge skulle komme i 2006.
Det er måske gamle nyheder, og informationerne er noget vage, men jeg har aldrig hørt om dem før. Jeg glæder mig ihvertfald.
#2 DarkLight 20 år siden
#3 Popeye 20 år siden
Jeg søgte ellers efter nyheder indeholdende pacific og war, men lige denne nyhed fandt jeg ikke. Faldt mig ikke lige ind at søge på WWII og krig o.l......:)
Det er åbenbart før min tid på filmz, at "nyheden" kom frem.
Men så må tråden gerne slettes, hvis det kan lade sig gøre, Admins?
#4 chandler75 20 år siden
#5 DarkLight 20 år siden
#6 Popeye 20 år siden
Nå men, jeg glæder mig, uanset hvad, stadig til filmen og serien og håber, at de kan leve op BOB.
Og så er tråden lukket, så den aldrig kommer til toppen igen :)
#7 El vez 20 år siden
#8 Kalle Ferm 20 år siden
#9 filmz-yoshimura 20 år siden
#10 Kalle Ferm 20 år siden