Gravatar

#11 Nicki52 16 år siden

Det tror jeg ikke.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 colocho 16 år siden

#8 - Hvad jeg mente var: Var det ikke #2 du henvendte dig til i indlæg #4? ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13 RasmusFL 16 år siden

#12 - Du har naturligvis ret. Nu forstår jeg din undren i #6 :)
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#14 Nicki52 16 år siden

RasmusFL (13) skrev:
#12 - Du har naturligvis ret. Nu forstår jeg din undren i #6 :)

Skal han ikke?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#15 mr gaijin 16 år siden

Det ville give mening at bruge en skurk, der fungerer som en agent for The Joker. Det er ikke nødvendigt at vise The Joker selv. Han kan være mindst lige så frygtindgydende i det skjulte. Måske endda mere.

The Riddler minder lidt for meget om The Joker som type. Han skal i hvert fald spilles helt anderledes, hvis det skal fungere. Catwoman er svær at få til at fungere. Det er Halle Berrys mislykkede version et tydeligt eksempel på. Pfeiffers version spøger desuden endnu.

Men det mest interessante er manuskriptet. Med den rette fortælling og den rette skuespiller kan man tage hvilken som helst skuespiller og skabe en stærk dynamik. The Joker var jo heller ikke så meget en person, som en løssluppen kaotisk energi, der fuckede tingene op for vores kære flagermusemand.

Karaktererne fra DC-universet byder kun på muligheder og potentialer for narrativen. De giver ikke noget i sig selv.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#16 MOVIE1000 16 år siden

jeg ser gerne at mand ser der hvor The dark knight slap også ser man Batman kører på en landevej ved solopgang med Batman theme (det nye) hvor han så kører hen jah måske hen til containerne eller hans hus hvis den er færdig bygget.

men en skurk ved jeg nu ikke gad godt at se tror han hedder den gale hattemager, eller ham der med tiden.

en ting som jeg ikke håber er at man ser Robin.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#17 database 16 år siden

Jeg ser gerne, at Arnold laver en cameo rolle som Mr. Freeze.

"Let's kick some ice!"
Gravatar

#18 tranberg 16 år siden

Det er nu officielt, at Chris Rock skal reprise Heath Ledgers Joker.
Forklaringen på den åbenlyse forskel i hudfarven er, at Jokeren ikke blev indsat på Arkham grundet sikkerhedsproblemer og i stedet røg i Guantanamo og fik lidt sol.

Ifølge Nolan, vil Bette Midler optræde som Harley Quinn.

Nolan selv vil være at finde i rollen som Robin.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#19 MOVIE1000 16 år siden

#18 så får jokeren en størrer mund og næse og krøllet hår.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 mr gaijin 16 år siden

#18 Det kunne faktisk være sjovt, hvis han hældte alle vores forventninger på hovedet, og lavede en absurd komedie ud af universet. En parodi på sit eget fanhysteri. Jeg ville grine.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: