skjold da kæft jeg er bagud! det bliver kort som Narnia bæver gør det pågrund jeg er så bagud
We were soliders 6/6
En af de bedste vietnam film jeg har set! mangler dog at se Full metal Jacket
Black hawk down 6/6 jeg syndes den her er meget effektiv og sige at krig er noget hø, og der er dumme grunde til tingene sker eks: Amerika og vietnam de tog afsted uden nogen grund det var jo ikke deres krig. men de valgte at ofre 58 000 soldater pågrund af en "kold" krig
Saving private ryan 5/6 Fremragende og medrivende film
Kingdom of Heaven
5/6, Jeg elsker film om Middelalderen den er spændene og for første gang er Orlando bloom slet ikke så tarvlig at se på, siden lord of the rings syndes jeg det gik skævt af bakke i de film han var i, dog er KOH rigtig god med ham
Nu må i vente for der sku matmatik der venter på mig ):
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#141 - Hold da op for en omgang, 3 ud af 4 er jeg tilbøjelig til at give næsten bundkarakter. ;-) Både Black hawk down og Kingdom of Heaven kom jeg først helt igennem efter ca. tredie forsøg. We were soldier husker jeg efterhånden ikke så godt, men husker den bare ikke som en god oplevelse. Saving Privat Ryan fik jeg til gengæld en rigtig positiv oplevelse ud af.
#141 Batsy 14 år siden
We were soliders
6/6
En af de bedste vietnam film jeg har set! mangler dog at se Full metal Jacket
Black hawk down
6/6
jeg syndes den her er meget effektiv og sige at krig er noget hø, og der er dumme grunde til tingene sker eks: Amerika og vietnam de tog afsted uden nogen grund det var jo ikke deres krig. men de valgte at ofre 58 000 soldater pågrund af en "kold" krig
Saving private ryan 5/6
Fremragende og medrivende film
Kingdom of Heaven
5/6, Jeg elsker film om Middelalderen den er spændene og for første gang er Orlando bloom slet ikke så tarvlig at se på, siden lord of the rings syndes jeg det gik skævt af bakke i de film han var i, dog er KOH rigtig god med ham
Nu må i vente for der sku matmatik der venter på mig ):
#142 filmz-Myrepip 14 år siden
#143 Batsy 14 år siden
Men ønsker mig directors cut, nu hvor den har fået så god omtale, hvor meget ekstra er der præcis end bio verisonen (:
#144 MuManden 14 år siden
Både Black hawk down og Kingdom of Heaven kom jeg først helt igennem efter ca. tredie forsøg. We were soldier husker jeg efterhånden ikke så godt, men husker den bare ikke som en god oplevelse.
Saving Privat Ryan fik jeg til gengæld en rigtig positiv oplevelse ud af.
#145 filmz-Myrepip 14 år siden
#146 Batsy 14 år siden
145# så det vel godt jeg har ønsket mig den :), og det ogs fint for min dvd er ridset fuldstændig til så altid godt med en splinterny en!
#147 Lord Beef Jerky 14 år siden
Black Hawk Down - 1/6
Saving Private Ryan - 2/6
Kingdom Of Heaven - 3/6 (DC er dog betydeligt bedre)
Ikke lige min omgang i dag.
#148 BN 14 år siden
Black Hawk Down - 3/6
Saving Private Ryan - 6/6
Kingdom Of Heaven - 4/6 (DC: 6/6)
#149 MuManden 14 år siden
We Were Soldiers - 2/6
Black Hawk Down - 1/6
Saving Private Ryan - 5/6
Kingdom Of Heaven - 2/6
#150 Antlion 14 år siden
We Were Soliders - 2/6
Black Hawk Down - 2/6
Saving Private Ryan - 3/6
"Kingdom of Heaven" har jeg ikke set endnu, men jeg kan forstå, at det absolut er DC man skal anskaffe?
Batsy, har du ikke set "Apocalypse Now"? Se, det er krigsfilm der vil noget! :)