Gravatar

#281 MOVIE1000 14 år siden

Avatar 4/6 (Den er faldet en del hos mig efter et par gensyn, så den er tæt på en 3/6)

Quantum of Solace 2-3/6 (Den mest rodede Bond film der er lavet indtil videre, og plottet er heller ikke nogen hurra oplevelse)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#282 BN 14 år siden

MOVIE1000 (281) skrev:
Quantum of Solace 2-3/6 (Den mest rodede Bond film der er lavet indtil videre, og plottet er heller ikke nogen hurra oplevelse)

Én ting er, at du ikke kan lide filmen, men jeg forstår ikke, at du finder den "rodet". Det er da en ret enkel historie.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#283 Lord Beef Jerky 14 år siden

Quality Of My Shoelaces - har jeg ikke set endnu
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#284 Batsy 14 år siden

283# Haha :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#285 MOVIE1000 14 år siden

#282 med rodet mener jeg at den er rodet sat sammen, med klipningen især action scenerne, jeg tror faktisk ikke engang klipperen selv har kunne finde rundt i det, for der er et sted hvor James Bond lige har sparket the bad guy, men så fra næste vinkel er the bad guy oprejst 2-3 meter væk fra Bond og Bond ligger ned på knæ. rodet sat sammen.
Gravatar

#286 Batsy 14 år siden

285# Det jo bare en fejl, der ingen film som er helt perfekte, altid lidt rodet hist og pist.

Gravatar

#287 Batsy 14 år siden

24. december

Nu er det Middelmådige film som jeg er underholdt af hele vejen igenemen

D-war,

Den er fandens flotte effekter, middelmådigt skuespil og historie. Den er middelmådig men stadig underholdene.

3-4/6

Alien Versus Predetor 2 Requiem

Ja den er satans middelmådig, med det dårlige B-skuespil og dårlige historie.

Men selv action sekvenserne, er perfekte og Predetoren i den her film slår da dem fra ”Predetors” Og den første AVP. Ham der var under den dragt må have studeret meget på Predtorens bevægelserne fra de 2 første film for han gjorde det rigtig godt.
Jeg kan også lide at den blev mere Rå og voldig. Så er det mere frygtindgydende at se på, og de brugte ikke så meget Computer effekter på Alienene. Det jo et Plus.

Middelmådig film men underholdnings skalaen i action Sekvenserne er i top

3/6

Transfomeres 1-2

Ja historien er sku noget alt i alt er noget bæ, men Action sekvenserne og humoren er højdepunktet i filmen, især kampen med Prime mod de 3 decipticoner i 2 eren er fanatisk fed.

Selvom 1 eren er klart den fedeste, så har 2 eren sine momenter, dog kunne de Twin robotter sku godt blive smidt i maskine presseren.

1 eren for 5/6
2 eren for 3-4/6

Jeg mangler dog en film, som jeg havde fuldstændig glemt alt om og det

Kick ass
Er en af de fedste action film som 2010 kunne byde på og slår alt i action i år efter mine øjne. Inception syndes jeg er i nummer 2, men kick ass havde så megen Charme og humor. Den var da også lidt mere realistisk (; dog er pige ikke så meget realtisk men hey hun er da den omvendte udgave af Stephanie fra lazy town altså" Bin bang dinger ling ling".

Utrolig god film og den skulle have været på, men havde glemt den men den ligger imellem Gladiator og Aliens.
6/6

I må have en fantastisk god jul, kære filmzer og et godt nytår (: og masser af film/gaver og ikke Underbukser og sokker fra bedstemor (;

HYG JER.

Gravatar

#288 BN 14 år siden

MOVIE1000 (285) skrev:
der er et sted hvor James Bond lige har sparket the bad guy, men så fra næste vinkel er the bad guy oprejst 2-3 meter væk fra Bond og Bond ligger ned på knæ.

Kameraet behøver vel ikke skære alting ud i pap for os: 'Se, nu rejser skurken sig lynhurtigt igen.' og 'Se, nu vakler Bond på sine ben på grund af smerte fra det sidste slag.'

Hvis små kontinuitets-fejl er af så enooooormt stor betydning, vil man jo kunne finde dem i praktisk talt ALLE film der nogensinde er lavet. Jeg troede, at du med "rodet" hentydede til noget mere væsentligt for plottet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#289 MOVIE1000 14 år siden

#288 det var en tydelig fejl at Bond netop lige havde sparket skurken, men anden vinkel er Bond ved at rejse sig, det hænger slet ikke sammen, men jeg har aldrig sagt at filmen skulle skæres ud i pap, den er alt for forvirrende, kameraet ryster sgu mere end i Cloverfield, og vi har stort set ikke set en Bond film hvor vi kan sammenligne den rodede kameraføring/klipning.
Gravatar

#290 MOVIE1000 14 år siden

D-WAR 2/6
AVP2 2/6
Transformers 5-6/6
Transformers 2 1-2/6
Kick-Ass 4/6 (jeg forventede noget mere, men stadig underholdene så halvdelen af den igår)

Skriv ny kommentar: