Gravatar

#51 elwood 14 år siden

Man læser det man gerne vil høre, som en af mine Tolk venner sagde en gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 Batsy 14 år siden

Til myrepip, den er da lidt fræk (Nay) (; at se arnold gå nøgen rundt i starten og man kan spotte hans wiéner snichtzel (:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#53 Batsy 14 år siden

Jurassic park 1-3

Jeg elsker de film og elskede dinosaur da jeg var lille, så første gang Jurrasic park da jeg var 9 år gammel og var skide bange for Velcioraptor.
Filmene havde det mest flotte effekter jeg havde set, især den første er utroligt at den kan have så gode effekter forhold til andre film i 1993 for der var delvist film som kunne havde gjort det meget bedere end det den formåede.
Fantastiske film alle 3 selvom 2 eren er den mest lunkne men stadig underholdene.
Jurrasic park for 6/6 pågrund af den smukke start og John Williams smukke score er fantastisk
Jurrasic Park II the lost world for 4-5/6 den virkede alt for blodig og til tider lidt for meget sjæløs pågrund at der var konstant vold og død i filmen. I forhold til Jurrasic Park som havde død men også en vis respekt for øglerne at de ikke var voldige kødædende maskiner
Jurrasic park III for 5/6 den prøvede at vise respekt og sjæl og ikke for meget bare død og død og blod.
Den slår dog aldrig mesterværket Jurrasic Park, som var fantastisk men trilogien er rigtigt flot lavet og Effekterne er flotte og skuespillet er måske ik uden tvivl oscarværdigt men værd at se på især fra Sam Neil
Serien for 5-6/6 vis det ikke var 2 eren’s mangel respekt for de kæmpe øgler så havde jeg givet den
6/6

Star wars Episode 4-6
Mesterværker i science fiction og starten på noget episk, og fantastisk sjovt at se på altså ikke komisk men underholdene værd gang især Harrison Fords præstationer med C3PO er så sjovt. Så for vi os den mest kendte filmskurk på banen Darth Vader bragt på scenen
Episode 4
er jo starten på det episke eventyr og det starter rigtig godt og underholder fra slut til start 6/6
Episode 5
er jo det bedste stykke håndværk jeg har set længe og Darth vaders score eller The empire march theme er jo fantastisk! Et mesterværk er det og fandens underholdene!
Episode 6
er nok den mest lunkne af dem alle, og de Ewoks er sku efter min mening nogle søde gutter dog er de fandens dumme. Dog er den ikke dårlig men heller ikke et mesterværk og fortrækker Revenge of the sith end den her for den var mørk og rå som 5 eren bragte til bane.

Inglories bastards
Min yndlings film med Quntin Tarantiono ¨
Den har en fantastisk skuespil præstationer især Christofer Waltz er forrygende underholdning ” uh thats a bingo” en klasse replik.
Men elsker den her film især dens syge humor og historien er rigtig spændene og Brad pitt er utrolig god til at efterligne Marlon Brandos The godfather d:
Fed film og den underholder fra start til slut!
6/6

Gravatar

#54 Åkepool 14 år siden

Batsy (53) skrev:
Star wars Episode 4-6

Hov hov, du glemte da en karakter til episode 5 og 6 :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#55 Batsy 14 år siden

54# UPS!

Episode 5 6/6

Episode 6 5/6

Gravatar

#56 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jurassic Park - 4/6
Jurassic Park 2 - 1/6
Jurassic Park 3 - 1.5/6
Star Wars Episode IV - 6/6
Star Wars Episode V - 7/6
Star Wars Episode VI - 5.5/6
Inglorious Basterds - 4.5/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#57 Antlion 14 år siden

Jeg har ikke set "Die Hard: With a Vengeance", men de fleste af filmene er da værd at se:

5/6

Alien

4/6

Batman Begins
Raiders of the Lost Ark
Star Wars Episode IV - A New Hope
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
The Terminator

3/6

Aliens
Braveheart
Die Hard
Gladiator
Indiana Jones and the Temple of Doom
Indiana Jones and the Last Crusade
Inglorious Basterds
Iron Man
Jurassic Park
Predator
Sin City
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi
Terminator 2: Judgment Day
The Dark Knight
The Lord of the Rings: The Two Towers
The Lord of the Rings: The Return of the King

2/6

Jurassic Park II
Jurassic Park III
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Gravatar

#58 Batsy 14 år siden

57# Vi har åbenlyst ikke samme smag i film (:

Gravatar

#59 Batsy 14 år siden

7 December

The godfather
En fantastisk film med en fremragende og fuldfortjent oscar vinder for bedste skuespil Marlon Brando. Mesterværk af en fortælling. Al Pacino spiller fremragende men bliver bedere i 2 eren og 3 eren jo ældre og erfaren han bliver.
Francis Cappola fortjener fuldfortjent de oscar han fik, for det er en fremragende film jeg gav den 5/6 før men jeg ændre det pågrund af historien og Marlon Brando er fantastisk som Vito Corelone så den for
6/6

King Kong
Så er Peter Jackson tilbage med kæmpe aben King Kong, og det er pokkers utroligt hvor godt han kan lave film der vare 3 timer og de aldrig keder en.
Vi har et godt cast, Jack Black, Naomi Watts, Adrian Brody. Det er os utroligt at Jack Black kan lave seriøst og fremragende skuespil for spiler jo fremragende godt af en komedie skuespiller.
Vi har flotte effekter især Kong er rigtig godt lavet, og kampen mod Kong og T rex slår jo alle ”Giant monster battels” jeg har set. Jeg må ikke glemme de klamme kæmpe insekter er jo urealtisk godt lavet. Fremragende film, flot skuespil, fremragende effekter, spændene historie, og bare fremragende underholdning
5/6

Pulp Fiction
Den næst bedste Quntin Tarantino film, og den er jo fantastisk Samuel Jackson, Bruce Willis, John tarvolta og den lækre Uma Thurman og mange flere! Nam sikke en god film!
Den er sjov, og har et fremragende plot og skuespillerne gør det rigtig.
Elsker os Jules taler om biblen! Det jo nok det sejeste og kendte i filmen. Så skal vi ikke glemme hoved soundtracket! Det bare et stykke fedt musik stykke.
5/6

Gravatar

#60 neran 14 år siden

Hvad angår King Kong, er det lige præcis spændingen jeg har et problem med. Der sker alt for mange ting, hvor gruppen der
forsøger på at redde Ann
kommer ud for alt for mange ting. For mig virker mange af de faretruende sekvenser pålagt, hvis mening blot er at fyre en masse CGI-lir af sted. Meget af det kunne have undværet til fordel for et bedre flow i plottet og gjort de tilbageværende farlige situationer meget mere effektive. Jeg købte hovedsagligt kun Deluxe udgaven på grund af ekstramaterialet, og så kostede den også kun 25 kr. :)
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: