Grunden til i for 3 og 4 decemeber er at jeg ikke er hjemme i morgen og lørdag skal hjem til en ven og se sin city sammen med ham og game Halo reach så værsesgo!
3 decemeber
The Terminator Den er jo en af de gode og tiderlige film med anorld, det altid sjovt at se ham som skruk hvem ønsker ikke det? Den er fremragende og har en endnu bedere efterfølger bag sig, dog er The Terminator stadig fantastisk og god underholdning. Den er nu mere uhyggelig, især i slutningen, den robot skræmte sku bukserne af mig. God underholdning og aldrig kedelig men slår ikke Aliens eller T2. Et lille 6 tal ud af et stort 6 tal.
Die hard
Hvem er ikke fan af den rå politi betjent John Maclane? Meget få. Den har nok en af de mest kyniske og onde skurke i skikkelse af Alan Rickman Damn han har talent! En af mine yndlings jule film! En rigtig drengerøvs film for alle action elsker og Bruce willis fans og vis du er kommet i hardcore jule humør (; En af mine all time favoritter af action film i mit lille liv.
6/6
Die hard With a vengance Så er han tilbage efter en lidt lunken 2ere kommer han med mine yndlings film med Bruce Willis og Samuel Jackson. Jemery Irons gør det godt som broen til Hans gruber aka Alan Rickman Elsker Die hard 3, pågrund at den ikke er så barsk og rå som 2 eren den havde ikke den samme humor som etteren havde og 3 eren formåede at få sjælen tilbage. 5-6/6
4 december
Predetor Min Aller yndlings alien i min verden Og min Aller yndlings 80 action film! Arnold har masser af oneliners eks” if. it bleeds we can kill it” eller den mest kendte” GET TO DA COPPA” d: Predetoren design er måske ikke så opfindsom som alien designet men stadig rigtigt fedt! Filmen har humor, action, blod og spænding og et badass væsen som tværer de hardcoreste soldater ned en efter en. En fantastisk fed action film som jeg altid vil elske i min film samling. 6/6
Indiana Jones The serien Jeg siger det kort og godt Med det her Og en sætning Epic, Harrison Ford og action adventure der underholder hele tiden og grineren humor bingo there you go så skal du se Indiana Jones.
Indiana Jones 1 6/6 Indiana Jones 2 5/6 Indiana Jones 3 6/6 Indiana Jones 4 5/6 Til sammen bliver jeg nød til at give den 6 ud af 6 for elsker de film!
The dark knight En fænomal efterfølger til mesterværket Batman Begins med Heath legders bedste rolle jeg har set og bedste portræt af jokeren.
Den har action og spænding, dog vil jeg fortrække Batman Begins end den her dog er den rigtig god og jeg er jo Batman fan Nummer 1 Så underholdene men måske den svageste vis The dark knight Rises overgår The Dark Knight som jeg håber så Batman for en større rolle for følte ham mere som en sekundær rolle i den her og Jokeren fik IGEN større screen time som Jack Nicholson joker fra 89.
Dog er den ikke et mesterværk men mellem fremragende og mesterværk og det vil jeg bedømme som et fremragende værk d: 5,5/6
ses på søndag! :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Nu er jeg en stor elsker til action og underholdning så det ikke mærkeligt jeg elsker ironman det ikke et mesterværk i historie men den er et mesterværk i underholdning og humoren er så drenget at jeg elsker det.
Den har fede effekter og nok den udgave jeg gad godt se en flere af, den har lidt seriøsitet men ikke for meget. Fantatisc four havde ingen særlig stor seriøsitet og skide dårligt plot. Men Iron man har Robert Downey Jr. den mest chamernde amerikaner og sjoveste i år og forhåbenligt for han flere fede roller han kan mæske sig med. Så har vi os en cameo med Samuel Jackson, Jeff brigdes og Gwenth Patrlow er os nogle af nøgle figurene.
Så min menning at den her film er fremragende underholdning og kan ses igen og igen, plus det altid sjovt at se dem snakke spansk d: 6/6 det ikke et mesterværk men den underholder som et mesterværk.
Sin city Den er jo utrolig god den her film, et mesterværk Den fremragende cast, Bruce Willis, Clive owen, Mickey Rourke osv osv Den flotte billedside over de grå og hvide steder er nums! De fede historie og de fantatiske ider med en Gul smølf er sku lidt sjovt d: Det er et mesterværk og det cover jeg har filmen står der enten 5-6 stjerner på den. Filmz.dk gav den 6 ud af seks så det ikke mærkligt det et mesterværk. 6/6
Braveheart Jeg elsker den film og sækkepiber Den er fantatisk og elsker bare skotsk accent Jeg elsker Mel gibsons præstationer
Jeg elsker vist den her film rigtigt højt, har altid været vild med middelalder og nu hvor det her sku være en sand historie elsker jeg den mere og mere. 6/6 et mesterværk og en af de bedste Mel har lavet af film præstationer.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#31 Lord Beef Jerky 14 år siden
#32 Åkepool 14 år siden
Mmm, tatar :)
Nå men, skål i pis (eller var det lort?) ;)
#33 Lord Beef Jerky 14 år siden
#34 Batsy 14 år siden
3 decemeber
The Terminator
Den er jo en af de gode og tiderlige film med anorld, det altid sjovt at se ham som skruk hvem ønsker ikke det?
Den er fremragende og har en endnu bedere efterfølger bag sig, dog er The Terminator stadig fantastisk og god underholdning.
Den er nu mere uhyggelig, især i slutningen, den robot skræmte sku bukserne af mig.
God underholdning og aldrig kedelig men slår ikke Aliens eller T2.
Et lille 6 tal ud af et stort 6 tal.
Die hard
Hvem er ikke fan af den rå politi betjent John Maclane? Meget få.
Den har nok en af de mest kyniske og onde skurke i skikkelse af Alan Rickman Damn han har talent!
En af mine yndlings jule film!
En rigtig drengerøvs film for alle action elsker og Bruce willis fans og vis du er kommet i hardcore jule humør (;
En af mine all time favoritter af action film i mit lille liv.
6/6
Die hard With a vengance
Så er han tilbage efter en lidt lunken 2ere kommer han med mine yndlings film med Bruce Willis og Samuel Jackson.
Jemery Irons gør det godt som broen til Hans gruber aka Alan Rickman
Elsker Die hard 3, pågrund at den ikke er så barsk og rå som 2 eren den havde ikke den samme humor som etteren havde og 3 eren formåede at få sjælen tilbage.
5-6/6
4 december
Predetor
Min Aller yndlings alien i min verden
Og min Aller yndlings 80 action film!
Arnold har masser af oneliners eks” if. it bleeds we can kill it” eller den mest kendte” GET TO DA COPPA” d:
Predetoren design er måske ikke så opfindsom som alien designet men stadig rigtigt fedt!
Filmen har humor, action, blod og spænding og et badass væsen som tværer de hardcoreste soldater ned en efter en.
En fantastisk fed action film som jeg altid vil elske i min film samling.
6/6
Indiana Jones The serien
Jeg siger det kort og godt
Med det her
Og en sætning
Epic, Harrison Ford og action adventure der underholder hele tiden og grineren humor bingo there you go så skal du se Indiana Jones.
Indiana Jones 1 6/6
Indiana Jones 2 5/6
Indiana Jones 3 6/6
Indiana Jones 4 5/6
Til sammen bliver jeg nød til at give den 6 ud af 6 for elsker de film!
The dark knight
En fænomal efterfølger til mesterværket Batman Begins med Heath legders bedste rolle jeg har set og bedste portræt af jokeren.
Den har action og spænding, dog vil jeg fortrække Batman Begins end den her dog er den rigtig god og jeg er jo Batman fan Nummer 1
Så underholdene men måske den svageste vis The dark knight Rises overgår The Dark Knight som jeg håber så Batman for en større rolle for følte ham mere som en sekundær rolle i den her og Jokeren fik IGEN større screen time som Jack Nicholson joker fra 89.
Dog er den ikke et mesterværk men mellem fremragende og mesterværk og det vil jeg bedømme som et fremragende værk d:
5,5/6
ses på søndag! :)
#35 Lord Beef Jerky 14 år siden
#36 MOVIE1000 14 år siden
#37 neran 14 år siden
Rettet. ;)
#38 MOVIE1000 14 år siden
tak ;)
#39 Batsy 14 år siden
Iron man
Nu er jeg en stor elsker til action og underholdning så det ikke mærkeligt jeg elsker ironman det ikke et mesterværk i historie men den er et mesterværk i underholdning og humoren er så drenget at jeg elsker det.
Den har fede effekter og nok den udgave jeg gad godt se en flere af, den har lidt seriøsitet men ikke for meget. Fantatisc four havde ingen særlig stor seriøsitet og skide dårligt plot.
Men Iron man har Robert Downey Jr. den mest chamernde amerikaner og sjoveste i år og forhåbenligt for han flere fede roller han kan mæske sig med.
Så har vi os en cameo med Samuel Jackson, Jeff brigdes og Gwenth Patrlow er os nogle af nøgle figurene.
Så min menning at den her film er fremragende underholdning og kan ses igen og igen, plus det altid sjovt at se dem snakke spansk d:
6/6 det ikke et mesterværk men den underholder som et mesterværk.
Sin city
Den er jo utrolig god den her film, et mesterværk
Den fremragende cast, Bruce Willis, Clive owen, Mickey Rourke osv osv
Den flotte billedside over de grå og hvide steder er nums!
De fede historie og de fantatiske ider med en Gul smølf er sku lidt sjovt d:
Det er et mesterværk og det cover jeg har filmen står der enten 5-6 stjerner på den.
Filmz.dk gav den 6 ud af seks så det ikke mærkligt det et mesterværk.
6/6
Braveheart
Jeg elsker den film og sækkepiber
Den er fantatisk og elsker bare skotsk accent
Jeg elsker Mel gibsons præstationer
Jeg elsker vist den her film rigtigt højt, har altid været vild med middelalder og nu hvor det her sku være en sand historie elsker jeg den mere og mere.
6/6 et mesterværk og en af de bedste Mel har lavet af film præstationer.
#40 frankdrebin 14 år siden
:D