Gravatar

#41 Batsy 14 år siden

40# :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#42 evermind 14 år siden

Batsy (34) skrev:

The Terminator
Den er jo en af de gode og tiderlige film med anorld, det altid sjovt at se ham som skruk

Her tænker du da vist på Junior?? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#43 Batsy 14 år siden

42# Ups, skulle stå skurk d:

Gravatar

#44 MOVIE1000 14 år siden

Braveheart er en fed film som jeg fornylig købte og genså på BD, men sækkepiberne er et minus.
Sin City er speciel, men ikke en film som jeg vil kalde for en af de bedste ejg nogensinde har set, men underholdene.
Iron Man blev jeg glad for at se, en dejlig præsentation om Tony Stark og Iron Man som der tager sig god tid til at fortælle om.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45 Batsy 14 år siden

44# er enig med dig omg det hele, dog ikke sækpiberne d:

Men Sin city er speciel men derfor kan jeg lide den og derfor er den underholdene og et mesterværk i min øjne den behøver ikke vinde en oscar det har den ikke så god til da der er mange film i verden der overgår den sin city (:

Gravatar

#46 Åkepool 14 år siden

evermind (42) skrev:
Her tænker du da vist på Junior?? :P

For helvede!! Du må sgu ikke skrive sådan noget, når jeg har så ondt i halsen. Jeg kunne næsten ikke få vejret :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#47 Lord Beef Jerky 14 år siden

Iron Man - 4/6
Sin City - 5/6
Braveheart - 3.5/6

Fin blandet pose... minder mig om, at jeg snart bør få genset Sin City. Den er sgu underholdende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#48 evermind 14 år siden

#46 :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#49 filmz-Myrepip 14 år siden

Batsy (34) skrev:

The Terminator
Den er jo en af de gode og tiderlige film med anorld, det altid sjovt at se ham som skruk

liderlige?
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#50 evermind 14 år siden

Hehe, en af de liderlige film, hvor Arnold er skruk ... Må fandeme hjem i samlingen!!

Skriv ny kommentar: