VERDAMMT...Jeg tror snart jeg må se at lære at læse. Inde på Axels hjemmeside står det på bagsiden af coveret til R1 udgivelsen af første sæson, at den femte disk indeholder miniserien.
Så nu har jeg afbestilt miniserien - håber det går smertefrit - har aldrig prøvet at afbestille noget fra axel og R1 udgaven af serien er bestilt istedet. Nogle som har nogle erfaringer med afbestilling fra Axel?
"Well, I'm gettin' something really special too. And by special I don't mean special like that Kleinaman boy down the street. More special like...
Har ikke set den gamle, men den nye minder visuelt meget om Firefly. Den er dog ikke helt så humoristisk, men noget mere spændende, og med en længere, sammenhængende historie. Og så er der jo allerede en sæson 2, så der hænger pt. ikke ligeså mange ubesvarede spørgsmål (som vi aldrig får svar på) som i Firefly.
Den gamle serie kan lidt sammenlignes med den originale Star Trek serie og andre serier fra den tidsalder. I forhold til tiden har den ret flotte effekter, dog vil jeg sige at man skal være lidt til den "gamle skole", da handlingen og dialogen kan være lettere corny fra tid til anden. Men serien er overraskende nyskabende på mange punkter, bl.a. at man ikke bare taler engelsk, men bruger udtryk og f.eks. måleenheder, som åbenbart er opfundet til serien.
I dag kan den sagtens virke lidt småfjollet, men er man til den genre, så er det helt sikkert noget af det bedste fra den tid.
Yeps tag foreksempel vores meget udbredte "F*CK" ord heh! er blevet erstattet med frag, fragging etc.. Er total troldbundet af de nye BG. følger med på scifi! og glæder mig allerede til næste afsnit! Suverææææn serie.
Jep, i den nye serie benytter de frag i stedet for fuck (der er ikke censur her på sitet, så ingen stjerner er nødvendige ;) ), men idéen kommer fra den gamle serie. :)
#10, sjovt du siger det, jeg så hele første sæson + miniserie i går (phew!) endnu en gang, og da lagde jeg øjeblikkeliglt mærke til Serenity.
"Battlestar Galactica" er den bedste sci-fi serie i meget, meget lang tid, efter min mening. Intet under, når nu det er Ronald D. Moore der står bag. Synes det er ret fedt, især når nu der er så mange Star Trek kritikere herinde, at mange af de nye serier, som folk elsker, er blevet skruet sammen af tidligere Star Trek folk. The Dead Zone, The 4400, Carnivalé, Battlestar Galactica etc. Alle skruet sammen af Star Trek folk :-) Og "Battlestar Galactica" er én af de bedste af dem. Fantastisk drama, glimrende skuespil, stærkt, stærkt uforudsigelig og overraskende. Har 1. sæson på DVD, men kunne ikke vente på 2. sæsons udgivelse (som kun er halvt færdig på amerikansk TV), så de første 8 afsnit ligger nu hjemme på PC'en :-) Glæder mig.
#21 *Iceman 20 år siden
Så nu har jeg afbestilt miniserien - håber det går smertefrit - har aldrig prøvet at afbestille noget fra axel og R1 udgaven af serien er bestilt istedet. Nogle som har nogle erfaringer med afbestilling fra Axel?
#22 filmz-Bruce 20 år siden
#23 JannikAnd 20 år siden
Send dem også en mail for en sikkerheds skyld. SÅ burde der ikke være noget problem.
#24 filmz-Kadann 20 år siden
Det plejer at gå ganske nemt. :)
#23 -
Når man afbestiller hos Axel, så sender man netop en mail til dem. :)
#25 El vez 20 år siden
Edit: Nevermind, jeg kunne jo også bare læse hele tråden ;)
#26 myggen 20 år siden
#27 filmz-Kadann 20 år siden
I dag kan den sagtens virke lidt småfjollet, men er man til den genre, så er det helt sikkert noget af det bedste fra den tid.
#28 filmz-befun 20 år siden
#29 filmz-Kadann 20 år siden
Jep, i den nye serie benytter de frag i stedet for fuck (der er ikke censur her på sitet, så ingen stjerner er nødvendige ;) ), men idéen kommer fra den gamle serie. :)
#30 The Insider 20 år siden
"Battlestar Galactica" er den bedste sci-fi serie i meget, meget lang tid, efter min mening. Intet under, når nu det er Ronald D. Moore der står bag. Synes det er ret fedt, især når nu der er så mange Star Trek kritikere herinde, at mange af de nye serier, som folk elsker, er blevet skruet sammen af tidligere Star Trek folk. The Dead Zone, The 4400, Carnivalé, Battlestar Galactica etc. Alle skruet sammen af Star Trek folk :-) Og "Battlestar Galactica" er én af de bedste af dem. Fantastisk drama, glimrende skuespil, stærkt, stærkt uforudsigelig og overraskende. Har 1. sæson på DVD, men kunne ikke vente på 2. sæsons udgivelse (som kun er halvt færdig på amerikansk TV), så de første 8 afsnit ligger nu hjemme på PC'en :-) Glæder mig.