Gravatar

#11 BN 14 år siden

Skeloboy (10) skrev:
Forstår ikke helt meningen her...Bedøm Sangen kan vel bruges til det hele?

Det har du ret i.

Da jeg i sin tid foreslog den første (og kortlivede) udgave af 'Bedøm alle slags musik', var det i et forsøg på at samle klassisk musik, filmmusik og instrumentalmusik på ét sted, fordi 'Bedøm Sangen' en overgang havde en tendens til kun at indeholde pop- og rockmusik, og fordi jeg havde fået et slag over snuden af en anden bruger, der klagede over, at jeg postede et instrumentalnummer af John Barry, idet vedkommende fastholdt, at det i henhold til trådens navn SKULLE være numre med sang. .... Men som sagt, så har jeg siden erfaret, at 'Bedøm Sangen' kan bruges til det hele - især hvis man selv bidrager til det. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 14 år siden

#11 Den bruger lyder som en lille klovn.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 MOVIE1000 14 år siden

[url= det jeg har hørt mest i løbet af de sidste 6-7 dage :)[/url]
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 Sweetiebellefan 14 år siden

Hvad er det her!?
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#15 NightHawk 14 år siden

# 11 -

Husk nu lige at få alle detaljerne med BN.

For hvis vi lige tager et kig på linkene her, så ser billedet noget anderledes ud, end det du gerne vil give indtrykket af. Da jeg skriver den beskedne kommentar til dig i "Backstage" tråden, som ingen vel at mærke, inkl. dig selv, havde nogen indvendinger imod, ja så skyldes det såmænd blot, at der parallelt med den tråd, og hvad du udmærket godt var klar over, kørte en tråd der hed "Bedøm Filmmusikken"/underlægningsmusikken, (startet af ingen ringere end dig selv), som var lavet specielt til det formål, hvilket jeg så også skriver i den tråd du kalder "Bedøm-Alle Slags Musik".

I sidstnævnte tråd skriver du så at du vil lægge instrumentale pop/rock numre op i "Backstage" tråden, og det var da også helt ok. For min kommentar var kun rettet mod dit John Barry nummer, som jo ret beset hørte til i den anden allerede eksiterende tråd, du selv havde oprettet. Intet større mysterium gemmer sig altså her.

http://filmz.dk/forum/tagwall/bedoem-sangen-backst...

http://filmz.dk/forum/tagwall/bedoem-filmmusikken-...

http://filmz.dk/forum/tagwall/bedoem-alle-slags-mu...

Da "Bedøm Sangen" tråden, hvor "Backstage" er nr. 4, i al den tid jeg kan huske, har bestået af sange hvor der bliver sunget i, synes jeg selvfølgelig, set i lyset af at der som sagt i forvejen eksisterede en anden tråd til Filmmusik/underlægningsmusik, at det mest logiske var hvis "Backstage" tråden holdt fast i traditionen fra de tidligere. Da de andre tråde så døde hen, ja så er det da klart at det hele blev samlet i "Backstage" tråden hvor du, som du også selv nævner, har lagt underlægningsmusik osv. op uden noget brok.

Jeg mindes i øvrigt også, at du på et tidspunkt har startet en tråd op der hedder "Bedøm Den Klassiske musik", og læg her mærke til alle dem, der vælger at "Gi dig et slag over snuden", som du så elegant formulere det...Tjaa der var vist heller ingen der brokkede sig her vel?

http://filmz.dk/forum/tagwall/bedoem-den-klassiske...

Hvis du insisterer på at starte en ny musiktråd op, så gør det dog ligegyldig hvad alle andre mener i stedet for at sidde og spille fornærmet. For det må du vist tydeligvis være, siden du finder det nødvendigt at bringe en 1 ½ år gammel kommentar på banen, som for det første havde sin logiske årsag, og for det andet for længst har mistet nogen former for relevans i forhold til musik-tråden.

# 12 -

Flot kommentar! Godt at se du udtaler dig om noget, du ikke har sat dig ind i...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16 NightHawk 14 år siden

# 15 -

En rettelse til mit indlæg. Din tråd om filmmusik blev så først oprettet senere, men der havde været tråde tidligere, der havde handlet om det samme.

Hvor om alting er så startede du den tråd op, går ud fra det var på baggrund af "Backstage" tråden, og fik ikke noget beklagelser over det ligesom med den klassiske tråd.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 14 år siden

#15 Behøver jeg virkelig sætte mig mere ind i det? "jeg havde fået et slag over snuden af en anden bruger, der klagede over, at jeg postede et instrumentalnummer af John Barry, idet vedkommende fastholdt, at det i henhold til trådens navn SKULLE være numre med sang", "Den bruger lyder som en lille klovn"... hvad er der præcist galt med den kommentar? Jeg siger jo blot, at personen, ud fra den sidste kommentar at bedømme, lyder som en lille klovn... ikke at den nødvendigvis er det.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 BN 14 år siden

Til NightHawk:

Nå, var det DIG, der kom med den kommentar dengang vedrørende John Barry? Det havde jeg faktisk helt glemt. Jeg fandt det ikke vigtigt at påpege, HVEM kommentaren kom fra, så derfor gad jeg heller ikke begynde at lede efter den i tråden.

NightHawk (15) skrev:
For hvis vi lige tager et kig på linkene her, så ser billedet noget anderledes ud, end det du gerne vil give indtrykket af.

Jeg vil ikke give nogensomhelst noget bestemt indtryk af nogetsomhelst - jeg ville bare sige, at min filmtråd (der som anført af dig i #15 kom til senere end den lille John Barry-tildragelse), skyldtes en formodning om, at I var flere, der foretrak at 'Bedøm Sangen' blev brugt til musik med SANG ..... That's all. :-)

NightHawk (15) skrev:
"Gi dig et slag over snuden", som du så elegant formulere det...

Denne vending var såmænd bare humoristisk ment. Den skulle ikke tages så alvorlig. Jeg kunne have nøjedes med at skrive, at der var en der BEKLAGEDE sig. Men jeg kunne ikke huske sådan helt konkret HVEM det var og HVAD der blev skrevet - derfor valgte jeg at skrive det på en sjov måde. Jeg tænkte faktisk først på at skrive "et spark over skinnebenet", hvilket i givet fald heller ikke ville have været ment alvorligt, endsige bogstaveligt. ;-)
Gravatar

#19 BN 14 år siden

NightHawk (15) skrev:
Hvis du insisterer på at starte en ny musiktråd op, så gør det dog ligegyldig hvad alle andre mener ...

Hvis du prøver at læse navnet på den bruger, der har oprettet den her tråd, så finder du ikke mange B'er eller N'er i det. ;-)

Kan jeg virkelig siges at "insistere" på noget, som jeg ikke har noget at gøre med? ;-)

NightHawk (15) skrev:
i stedet for at sidde og spille fornærmet.

Huh? :-D
Gravatar

#20 NightHawk 14 år siden

# 19 -

Ja jeg ved skam godt, at det er Ericmase der har startet denne tråd. Men da du tidligere har delt samme ønske som ham, og gør det muligvis stadigvæk, så passer opfordringen jo ligeså godt, når den er rettet mod dig.

Som sagt har du tidligere ønsket at starte alternative tråde op til den nuværende musik-tråd, et par har endda kørt rimelig solidt, så man kan vel godt sige, at du både direkte og nu også indirekte insistere på det bl.a. ved at lufte en større eller mindre frustration i # 11. Ved ikke om det var det du så havde i tankerne, men sådan opfattede jeg dine ord.

Mht. sidste sætning du nævner, "I stedet for at sidde og spille fornærmet", ja så har jeg jo allerede forklaret grunden til, hvorfor jeg opfattede dit indlæg i # 11 på den måde i resten af den dertil hørende tekst. Det virker ærlig talt underligt på mig, at du igen, du gjorde det også i den første tråd af Ericmase, hiver min 1 ½ gamle bemærkning frem i lyset, hvilket indikere over for mig at du stadig er en smule fornærmet/småirriteret over det jeg skrev dengang, siden det partout skal nævnes igen, selv om tingene unægtelig har ændret sig siden.

Og så er den ged vist også blevet barberet rigeligt. ;)

Skriv ny kommentar: