Gravatar

#51 filmz-jonasgr 16 år siden

#49 Må indrømme at jeg synes det er et noget kedeligt nummer, så 5/10.

Jeg hørte denne hos Letterman i dag:
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#52 NightHawk 16 år siden

# 50 -

Ja, jeg synes faktisk de er et ret cool band og Hayley kan man jo ikke undgå at blive småforelsket i med den udstråling hun har.

Var ikke lige bekendt med linket, så det skal jeg da lige ha' tjekket ud. :)

Hvilket af deres albums er forøvrigt det bedste ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#53 filmz-jonasgr 16 år siden

#52 Det er lidt svært at sige hvilket der er bedst det kommer lidt an på hvilken lyd man bedst kan lide. Det er to meget forskellige albums, hvor det første måske er lide mere punk/rock og det andet lidt mere afdæmpet.

Hvis det er sange som "CrushCrushCrush" og "That's What You Get" man bedst kan lide er det andet album "Riot!" nok at foretrække.

Der er nogle der siger at "Riot!" er mere lettilgængeligt hvorimod deres første album "All We Know Is Falling" holder længere i længden.

Disse to sange er fra det første album og så er det op til en selv hvad man bedst kan lide:



"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#54 NightHawk 16 år siden

# 53 -

Ku' bedst li' "Emergency" af de to numre her. :)

Hvis jeg skal sammenligne de to sange med "CrushCrushCrush" og "That's what You Get", så falder sidstnævnte mere i min smag lige umidelbart.

Tror jeg vil starte med "Riot" og hvis jeg blir vild med det album, ja så køber jeg nok også deres debut CD.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#55 duuk74 16 år siden

#51
Det lyder da ok, men jeg må indrømme at jeg ikke synes at det skiller sig så meget ud af mængden af den type neo-tresser musik. Det minder mig meget om The Strokes, synes bare de lige er tanden bedre.

Her er et nummer jeg synes er ok fedt. Og ret griner video oven i hatten. Elsker klimakset omkring 2:15

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#56 NightHawk 16 år siden

# 55 -

Glimrende nummer, selvom jeg så også må tilføje at det er selve videons indhold, der trækker en del op på den samlede score. I starten sad jeg og morde mig over den måske mest ynkelige kriminelle jeg har set længe, men det var kun indtil plot tvistet 2.15 inde...Manden er jo genial! :D 8/10.

Nu snupper vi noget dansk musik fra en af de største talenter, vi har herhjemme for tiden. Det her er blot et af mange projekter hun har gang i for tiden. Cool udstråling og en stemme så blød som fløjl. Det kan på det varmeste anbefales, at tjekke de forskellige ting hun laver nærmere efter. Det er forøvrigt den første sang på MySpace, som er til bedømmelse her. Enjoy :

http://www.myspace.com/anetrolle
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#57 tiany 16 år siden

#56
Dejlig sprød stemme og sangen er lige sådan en man kan få på nerverne med det der fløjte-indslag :)
8/10


Som jeg har nævnt i hvad laver du-tråden har jeg den her på nerverne for tiden
[url=
Valar morghulis
Gravatar

#58 NightHawk 16 år siden

# 57 -

Super fedt nummer og ret højaktuel video btw., nu med alt det OL halløj der er igang. :)

9/10.

Nu skal vi igen, og det har efterhånden været et stykke tid siden, ha' fat i kravetøjet på disse 4 gentlemen og se deres helt nye video. Jeg købte deres album efter at ha' hørt sangen "M79" her i tråden og blev ret vild med deres lyd. Resten af sangene var heldigvis på samme høje niveau, hvilket denne er godt eksempel på :



Og her i en live udgave :

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#59 Bates 16 år siden

Musikken får mig for mig lidt til at tænke på "The Magnetic Fields". Er desværre ikke så vild med vokalen. 6/10

Nu skal vi have noget northern soul.

[url= Mimms - As Long As I Have You'[/url]
Gravatar

#60 tiany 16 år siden

#59 udmærket, den minder desværre om mange andre sange fra den periode og derfor er den ikke helt oppe at ringe ved mig 7/10


En række herre her på filmz har fået mig til at forelske mig i hende her: [url= Krall[/url]
Og da jeg i forvejen elsker Joni Mitchell så er det her nummer jo det regne guld i min bog
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: