Jeg håber bare, de to hovedpersoner formår at spille bare nogenlunde godt... Det er næsten altid problemet med film med børn i hovedrollerne... Jeg synes fint om Chloe Moretz i Kick-Ass, men jeg synes ikke skuespillet ser specielt overbevisende ud i traileren... Men det er svært at sige.
Men vi får nok lov at diskutere videre i tråden om traileren om en halv uge, når Filmz gider bekræfte nyheden. Og hvor er det irriterende, at Frederik skriver nyheden kl. 01.00 i nat, så jeg ikke selv kunne gøre det. :P
Puha, jeg ved ikke, hvad jeg synes. :) Der er da potentiale.
Det ligner godt nok en ommer.
Men igen det kan jo bare være en dårlig trailer, musikken er som Bruce siger godt nok forfærdelig, men det er jo heldigvis en ting der kan rettes inden filmen udkommer.
Jeg synes nu ikke traileren ser så skidt ud endda (men ja, er enig ang. den irriterende musik) - men måske umiddelbart lidt for megen falde-på-halen komik.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det ligner umiddelbart en direkte kopi af originalen, bare med et mindre imponerende cast og instruktør: op til flere scener og replikker er jo taget direkte ud af Carpenters film.
#10131 MMB 14 år siden
Det skal man jo nok ikke lægge så meget i. Med Howard Shore i baggrunden skal det nok blive bedre. :)
#10132 Bruce 14 år siden
#10133 MMB 14 år siden
Jeg synes fint om Chloe Moretz i Kick-Ass, men jeg synes ikke skuespillet ser specielt overbevisende ud i traileren... Men det er svært at sige.
#10134 MMB 14 år siden
#10135 gi-jones 14 år siden
Det ser fandme skidt ud i min optik. Det er dog en af de ting, hvor det er meget muligt at det bare er en virkelig dårligt klippet trailer.
#10136 Bobby Singer 14 år siden
Det ligner godt nok en ommer.
Men igen det kan jo bare være en dårlig trailer, musikken er som Bruce siger godt nok forfærdelig, men det er jo heldigvis en ting der kan rettes inden filmen udkommer.
#10137 wimmie 14 år siden
#10138 gi-jones 14 år siden
#10139 Bobby Singer 14 år siden
http://movies.msn.com/movies/movie-trailers/#/vide...
Det ligner umiddelbart en direkte kopi af originalen, bare med et mindre imponerende cast og instruktør: op til flere scener og replikker er jo taget direkte ud af Carpenters film.
#10140 MMB 14 år siden
FYP