#10139 Hvis man ikke har noget nyt at sige, så burde man lade være. Selv scoret har man brugt. Men dejligt med endnu en trailer, som overflødiggør at se filmen.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Min roskilde sommerflirt er ved at udvikle sig til noget seriøst 5/6
Dog ikke topkaraktere for tanken om at jeg snart til forlade ham til fordel for skotland, gør en lidt trist. Det er også bare typisk at man møder en når man har mindst plads i livet til sådan noget.
Altså, hvis man ikke har noget bedre at putte i en trailer end en lagkagejoke, så er man på den :)
Ja, umiddelbart lader den til primært at handle om en drengs godt og vel 2 timer lange forunderlige flugt på en propfyldt banegård med dertilhørende forhindringer og opfindsomme løjer - i 3D. Jeg gætter på, at det er hunden, der ufrivilligt afsporer toget.
Ja, umiddelbart lader den til primært at handle om en drengs godt og vel 2 timer lange forunderlige flugt på en propfyldt banegård med dertilhørende forhindringer og opfindsomme løjer - i 3D. Jeg gætter på, at det er hunden, der ufrivilligt afsporer toget.
Var det alt du fik ud af traileren? I så fald kan jeg godt forstå, I synes det ser SÅ slemt ud.
Her kan du få Scorseses kommentar på, hvad filmen egentlig handler om. Jeg sætter spoiler på, da den godt kan være meget lidt afslørende for handlingen:
Really the story of a little boy. But he does become friends with the older Georges Méliès who was discovered in 1927, or 1928, working in a toy store, completely bankrupt. And then he was revived in a way, with a beautiful gala in 1928, in Paris. And in my film, the cinema itself is the connection - the automaton, the machine itself becomes the emotional connection between the boy, his father, Méliès, and his family. It's about how it all comes together, how people express themselves using the technology emotionally and psychologically. It's the connection between the people, and the thing that's missing - how it supplies what's missing.
EDIT: Med hensyn til Sacha Baron Cohens rolle så skulle den været ret lille, så jeg tror ikke, man får mange minutter med hans rolle.
EDIT 2: Jeg er også sikker på, at filmen er markedsført netop med Sascha Baron Cohens del for at lokke et ungt publikum til, som netop synes lagkagekomik er sjovt. Umiddelbart gør det mig ikke vildt meget og virker mest som en homage til Chaplin og co.
#10141 Bobby Singer 14 år siden
#10142 Bruce 14 år siden
#10143 Wangsgaard 14 år siden
Dog ikke topkaraktere for tanken om at jeg snart til forlade ham til fordel for skotland, gør en lidt trist. Det er også bare typisk at man møder en når man har mindst plads i livet til sådan noget.
#10144 misuma 14 år siden
#10145 Antlion 14 år siden
Og 3D? Han havde ellers lavet sit "comeback" med "Shutter Island". Suk, gamle mand...
#10146 MMB 14 år siden
Se nyhedstråden... ;) http://filmz.dk/foerste-trailer-til-martin-scorses...
#10147 misuma 14 år siden
At skulle fjerne påklistrede stregkoder fra BB af for netop at få filmene på listen 0/6
#10148 Collateral 14 år siden
#10149 Highland Park 14 år siden
#10150 MMB 14 år siden
Var det alt du fik ud af traileren? I så fald kan jeg godt forstå, I synes det ser SÅ slemt ud.
Her kan du få Scorseses kommentar på, hvad filmen egentlig handler om. Jeg sætter spoiler på, da den godt kan være meget lidt afslørende for handlingen:
EDIT: Med hensyn til Sacha Baron Cohens rolle så skulle den været ret lille, så jeg tror ikke, man får mange minutter med hans rolle.
EDIT 2: Jeg er også sikker på, at filmen er markedsført netop med Sascha Baron Cohens del for at lokke et ungt publikum til, som netop synes lagkagekomik er sjovt. Umiddelbart gør det mig ikke vildt meget og virker mest som en homage til Chaplin og co.