Gravatar

#10161 MMB 14 år siden

Har endnu ikke set end Jeunet film. :) Men ja, den henvender sig klart til et yngre publikum. :)

Sorry. :P
Men jeg håber og regner stærkt med, at det endelige produkt er noget bedre end traileren. :) Er ellers enig i dine betragtninger, selvom jeg håber, han laver "Silence" bagefter. :)

Gravatar

#10162 Bony 14 år siden

Foeller (10125) skrev:
Første trailer til Scorseses "Hugo" er ude:
http://www.filmofilia.com/2011/07/15/martin-scorse...

Puha, jeg ved ikke, hvad jeg synes. :)
Der er da potentiale.

Wow, det er nok den mest intetsigende trailer jeg nogensinde har set. Den trailer har i hvert fald ikke givet mig lyst til, at læse eller søge mere information om netop den film. Havde dog ikke rigtigt hørt noget om den før jeg så traileren, så havde nu heller ingen forventninger til den. Virker lidt som en doven affære af "Narnia and the Spiderwick chocolate factory" med en halvfed på.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10163 Kruse 14 år siden

#10162: Er generelt meget enig. Traileren siger mig stort set intet, og selvom at den selvfølgelig er rettet mod børn, så fremstår den heller ikke som noget specielt blandt den slags film, eller som en film der ligeså vel kan nydes af voksne(som f.eks. Pixar's film).

Men det kan sagtens være at det største problem ligger i traileren, så jeg vil ikke afvise at en anden trailer kunne give mig en smule interesse i filmen, men som det ser ud nu så bliver det ikke en film jeg skal se.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10164 Collateral 14 år siden

Ved ikke om den allerede har været oppe, men glæder mig godt nok til næste sæson af "Dexter" 6/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10165 HonoDelLoce 14 år siden

Collateral (10164) skrev:

Ved ikke om den allerede har været oppe, men glæder mig godt nok til næste sæson af "Dexter" 6/6

Tak for det link.. Den havde jeg ikke set..

Og jeg glæder mig også helt vildt til næste sæson..

Men jeg håber ikke den video der er en indikation af, at serien vil begynde at tage et mere overnaturlig approach.. Jeg har ikke læst bøgerne/novellerne, men jeg har dog læst, at mange brokker sig over, at disse netop gjorde den fejl..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10166 Collateral 14 år siden

#10165: Har set interviews i forbindelse med tidligere sæsoner, og det er vist meget lidt de har ført med fra bøgerne. Har ikke selv læst dem, så jeg ved ikke om det er sandt, men så vidt jeg kunne forstå er der taget store friheder. Tror i øvrigt mest teaseren er udtryk for den sorte humor serien besidder, og gætter på den formentlig ikke siger synderligt meget om det egentlige plot. Da højest at serien måske føres i en lidt mere lys retning? Hvem ved?

Så lidt forresten.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10167 HonoDelLoce 14 år siden

Egentlig ret underligt, at jeg har overset videoen - kan da godt se at den ligger på facebook'en :)

Men ja, jeg har godt læst, at udover hovedtrækkene i første sæson (og lidt i 2.) så følger serien ikke bøgerne..

Men derfor kan man jo stadig godt frygte at serien vil begå samme fejl som bøgerne :)

Men jeg er nu ganske enig i, at denne video lige så nemt (eller endda mere sandsynligt) kan være "misledende" :) Dog tror jeg gerne på, at den kan fortælle noget om hoved-tematikken i serien, da den jo faktisk ikke har rørt så meget ved Dexters spiritualitet :) På et tidspunkt ville det jo ligge lige for, at han begynder at tænke i de baner :)

Eller måske er jeg bare for træt til den slags tænkeri lige nu?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10168 Collateral 14 år siden

#10167: Det er sandsynligt at det bliver et tema. Det tror jeg bestemt. Men overnaturlig tror/håber jeg nu ikke den bliver. (Overvejer selv om jeg burde gå i seng ;))
Gravatar

#10169 misuma 14 år siden

Jeg har købt sæson 4 af Dexter og burde snart komme i gang med at se den. Sommetider er det bare en rar tanke, at ha' friske lækkerier på hylden til en dag hvor man virkelig superkeder sig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10170 MMB 14 år siden

Er syg og keder mig 2/10

2 fordi der kommer en awesome etape i Touren i dag.

Skriv ny kommentar: