Hvis jeg gør det, er jeg ikke i tvivl om, at jeg oplever den særlige transcenderende tilstand kaldet morfar! Jeg har hørt, den skulle være helt unik. :P
BUMSER DER IKKE VIL SKRIDE VÆK FRA MIN NÆSE, JEG LIGNER FANDME ET MIX AF RUDOLF MED DEN RØDE TUD OG EN FILMNØRD DER ER BLEVET STUKKET AF EN BI, OGSÅ ER DEN ØM OG HÆVET AAARG 0/6
Rittersport 4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
BUMSER DER IKKE VIL SKRIDE VÆK FRA MIN NÆSE, JEG LIGNER FANDME ET MIX AF RUDOLF MED DEN RØDE TUD OG EN FILMNØRD DER ER BLEVET STUKKET AF EN BI, OGSÅ ER DEN ØM OG HÆVET AAARG 0/6
Rittersport 4/6
Der har du forklaringen på bumserne min ven ;)
+1 ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Drikker cola som en sindsyg, men for aldrig bumser eller jov men kun 1 ad gangen eller 2 maks, og de bliver aldrig store, men min hud er måske ikke den reneste =P
så det vel en 5/6, da man ikke kan se jeg har uren hud men man kan mærke det, og cola er godt nom nom bedre en øl!
Ja jeg kan ikke fordrage den sure smag, sorry Øl lovers )=
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#10171 davenport 14 år siden
#10172 MMB 14 år siden
Hvis jeg gør det, er jeg ikke i tvivl om, at jeg oplever den særlige transcenderende tilstand kaldet morfar! Jeg har hørt, den skulle være helt unik. :P
#10173 MOVIE1000 14 år siden
Rittersport 4/6
#10174 Bobby Singer 14 år siden
Der har du forklaringen på bumserne min ven ;)
#10175 Batsy 14 år siden
HADER DEM!
#10176 Bony 14 år siden
+1 ;)
#10177 MOVIE1000 14 år siden
#10178 Bruce 14 år siden
#10179 Batsy 14 år siden
så det vel en 5/6, da man ikke kan se jeg har uren hud men man kan mærke det, og cola er godt nom nom bedre en øl!
Ja jeg kan ikke fordrage den sure smag, sorry Øl lovers )=
#10180 MOVIE1000 14 år siden