Drenge med nøgler er åbenbart noget af det vi skal se i år. Den anden film der kommer i år er "Extremely Loud and Incredibly Close". Dog er tematikken en lidt anden i den film, som jeg ikke desto mindre glæder mig endnu mere til.
Jeg synes at traileren her minder meget om noget Jeunet kunne finde på at lave, hvilket i og for sig jo er en god ting. Så det eneste jeg egentlig fik ud af traileren er det æstetiske udtryk og så ligner det umiddelbart en film der henviser sig til det lidt yngre publikum og på den måde går han også i en lidt anden retning end han plejer.
Hey, jeg skrev da også at den ikke var helt ringe ;) Men jeg håber nu stadig på at den endelige film bliver bedre... Men om ikke andet så bliver det da interessant at se Scorsese lavet noget helt andet end han plejer (selvom jeg nok hellere så ham vende tilbage til sine "rødder" ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#10151 MMB 14 år siden
Svar meget gerne i nyhedstråden: http://filmz.dk/foerste-trailer-til-martin-scorses...
#10152 Highland Park 14 år siden
#10153 MMB 14 år siden
-.-
#10154 Antlion 14 år siden
#10155 MMB 14 år siden
#10156 wimmie 14 år siden
#10157 Batsy 14 år siden
#10158 MMB 14 år siden
Så er der da en. ;)
Jeg er ikke selv sikker på, jeg kan lide den, men der er da potentiale. :)
#10159 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Jeg synes at traileren her minder meget om noget Jeunet kunne finde på at lave, hvilket i og for sig jo er en god ting. Så det eneste jeg egentlig fik ud af traileren er det æstetiske udtryk og så ligner det umiddelbart en film der henviser sig til det lidt yngre publikum og på den måde går han også i en lidt anden retning end han plejer.
#10160 wimmie 14 år siden
Hey, jeg skrev da også at den ikke var helt ringe ;)
Men jeg håber nu stadig på at den endelige film bliver bedre... Men om ikke andet så bliver det da interessant at se Scorsese lavet noget helt andet end han plejer (selvom jeg nok hellere så ham vende tilbage til sine "rødder" ;)