I 1957 interviewede Ivan Salto den forhenværende politiadvokat Aage Lotinga. Han var bekymret - over tidens irritabilitet, sædernes forfald og ikke mindst amerikanske filmsdonnaer og -helte, der havde en dårlig indflydelse på ungdommens moral.
Underholdningsværdi 6/6
-
Lidt humor ovenpå gårsdagens voldsomme begivenheder i Norge. I øvrigt flot at se hvor stærk en leder Norge har:
"You won't destroy us," he said. "You won't destroy our democracy. We are a small but proud nation. No one can bomb us to silence. No one can scare us from being Norway. This evening and tonight, we'll take care of each other. That's what we do best when attacked."
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Det er muligt, men jeg synes nu ikke at der er grund til at dømme nogen som helst, før der ligger beviser, uanset at det normalt er fra den kant det normalt kommer.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Har været på en lille miniferie til Fanø, og det var da meget fint, men jeg lærte hurtigt at jeg er møgafhængig af internettet, så det er rart at være tilbage. _______________________________________________________
Terrorangrebet på Norge: -2000/6
Norge har min dybeste sympati efter den katastrofe.
Jeg er lidt af den opfattelse at nyhedsmedier måske burde lære at lukke røven når de alligevel ikke har noget at fortælle. Ingen grund til at sidde og lave en live-dækning af en begivenhed der skete for tre timer siden, hvor der ingen nye info kommer.
Hold da op! Det burde jo strengt taget ikke komme som en overraskelse, men jeg havde alligevel ikke lige set den komme. En enorm nedtur hun har været på siden at hun brød igennem.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#10361 Collateral 14 år siden
Underholdningsværdi 6/6
-
Lidt humor ovenpå gårsdagens voldsomme begivenheder i Norge. I øvrigt flot at se hvor stærk en leder Norge har:
#10362 Åkepool 14 år siden
Det er muligt, men jeg synes nu ikke at der er grund til at dømme nogen som helst, før der ligger beviser, uanset at det normalt er fra den kant det normalt kommer.
#10363 Bobby Singer 14 år siden
Har været på en lille miniferie til Fanø, og det var da meget fint, men jeg lærte hurtigt at jeg er møgafhængig af internettet, så det er rart at være tilbage.
#10364 misuma 14 år siden
#10365 davenport 14 år siden
#10366 MMB 14 år siden
Velkommen tilbage! :) Jeg kan anbefale dig og alle andre at deltage i dette sjove forumspil: http://filmz.dk/forum/tagwall/forumspil-sheep-6771...
Det tager kun et par minutter at være med. :)
#10367 MMB 14 år siden
0/10
#10368 Highland Park 14 år siden
"Utøya-overlevende: Medierne bragte os i livsfare
Unge, der gemte sig for terrorist, blev ringet op af medier."
For helvede hvor er det sygt!
#10369 Wangsgaard 14 år siden
Shit! men med den livsstil kan det vel ikke undre :(
#10370 Kruse 14 år siden
Hold da op! Det burde jo strengt taget ikke komme som en overraskelse, men jeg havde alligevel ikke lige set den komme. En enorm nedtur hun har været på siden at hun brød igennem.