Gravatar

#2071 tiany 15 år siden

At fortovet var ryddet af en venlig sjæl 6/6

At jeg slap for at skulle tage med kæresten til åben hus på hans arbejde 5/6
Valar morghulis
Gravatar

#2072 filmz-jonasgr 15 år siden

Dagens to hadeord/sætninger/ordspil/etc.: "Dagens mand i skysovs" (skulle det være noget positivt ?)

"Total". Et ord der bliver brugt mere og mere. Det er bare total godt. Nej egentlig ikke. Er total godt, bedre end bare godt ?
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2073 davenport 15 år siden

P1 har tit nogle gode indslag om sprog. Tror de ligger på deres hjemmeside.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2074 Twister 15 år siden

Warcraft III: The Frozen Throne 6/6

Fantastisk spil. Elsker det simpelthen. Single player delen er så gennemført at man kan spille det spil igen og igen (selvfølgelig med lidt tid mellem play-throughs). Et spil der aldrig bliver for gammelt.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2075 MOVIE1000 15 år siden

#2074 tak for oplysningen jeg har haft det liggende i et stykke tid, jeg købte Warcraft III og Warcraft III: the frozen throne 20 kr pr stk. lige nu er jeg kørt lidt træt i Warcraft III single player, men min lyst til spillene skal nok komme engang igen, men bare ikke lige foreløbig. har hørt at Frozen throne skulle være bedre end Warcraft III, hvordan bedre?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2076 Skeloboy 15 år siden

At jeg skal bruge 650 kr i Stereo Studio i morgen, 5/6...(man kan jo altid bruge mere...;)
Gravatar

#2077 Twister 15 år siden

Warcraft III (Reign of chaos + Frozen Throne) er blandt de bedste spil jeg nogensinde har spillet. Er fuldstændig vild med historien og de mange farverige karakterer (heroes) med deres respektive storylines. Figurer som Arthas, Illidan, Thrall, Kaelthas, Malfurion, er så godt lavet at jeg kan spille storyline delen igennem igen og igen.

For mig har Warcraft III: ROC en helt særlig status da det jo er "orginalen" men frozen throne "bare" er mere af det gode. Dog vil jeg mene at Frozen Throne er et bedre spil set ud fra et "neutralt" synspunkt. Der er nye heroes som fungerer mega godt. Banerne er mere afvekslende, historien er mesterligt viderefortalt. På multiplayer delen overgår spiller også klart ROC med flere forskellige modes osv. Mere eller mindre alt det der gjorde ROC godt er med i Frozen Throne som så kommer yderligere forbedringer oven i.

Hvor langt er du kommet i ROC?
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2078 Collateral 15 år siden

Mass Effect/Mass Effect 2 6/6 ! (Også selvom jeg ikke er helt færdig med 2'eren endnu.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2079 MOVIE1000 15 år siden

#2077 jeg er 100% enig med historierne
mener jeg er nået til kapitel 6-8, jeg er ihvertfald nået til orccampaign igen, der hvor man samarbejder med en anden orc hvor der er en masse humens rundt om ens bas
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2080 Ericmase 15 år siden

Har lige bestilt billetter til "Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief" og skal se den den 10/02/10 (altså til forpremiere). 6/6. :D
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: