#1431 Faktisk er det en af de ting jeg hader mig selv for. Han spillede nemlig på Roskilde i 1995, og dengang kendte jeg ikke rigtigt til hans musik... jeg var dog vild med det datidige hit Little Wonder, så jeg hørte den sang blæse ud af orange scene imens jeg tænkte "hvorfor er jeg egentlig ikke oppe og høre det her?" Men jeg kom ikke derop, og 2 måneder efter blev jeg kæmpefan.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1432: Jeg kom først på Roskilde i '98 (primært for at opleve The Beastie Boys), men jeg kender godt det med at gå glip af noget særligt, fordi man først senere hen bliver begejstret for noget bestemt musik. Jeg gik for eksempel glip af det meste af Trickys koncert (vist nok også i '98), fordi en af mine venner hev mig med til noget andet efter at have hørt et par numre.
#1429 - jo da, Antony er helt klar et hovednavn. Og det var han også på Glastonbury, som jo så er temmelig meget større...så hvis han kommer, mon så ikke også han er et hovednavn på RF
#1436 Det kan sgu ikke rigtigt sammenlignes. Antony & The Johnsons har høstet stor succes i England, imens de stadig er et relativt ukendt navn herhjemme. Jeg kan slet ikke forestille mig dem blive et hovednavn i Danmark, hvorimod Dizzy Mizz Lizzy sikkert lander en sådan plads, imens de aldrig ville få selv en semi-headliner plads på Glastonbury.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1437 - det er selvfølgelig hypotetisk, for han kommer sikkert ikke. Men jeg er hvertfald helt og aldeles uenig:)
Mht. Dizzy, så kan det godt være de får en topplacering. Men faktisk så har der kun været 3 danske navne som hovednavn siden 2000: Aqua, D-A-D og Trentemøller...tror ikke Dizzy får en topplacering, eftersom de kun er kendte i DK
#1431 Highland Park 14 år siden
Jeg forstår det sgu heller ikke. Jeg blev meget skuffet over, at han var nødt til at aflyse sin optræden det år og har endnu ikke oplevet ham live...
#1432 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1433 Highland Park 14 år siden
Jeg gik for eksempel glip af det meste af Trickys koncert (vist nok også i '98), fordi en af mine venner hev mig med til noget andet efter at have hørt et par numre.
#1434 dyg 14 år siden
On topic:
At være fyldt 30 - 4/6 (Jeg føler mig trods alt stadigvæk som en 17årig)
#1435 dyg 14 år siden
#1436 Skeloboy 14 år siden
#1437 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1438 Skeloboy 14 år siden
Mht. Dizzy, så kan det godt være de får en topplacering. Men faktisk så har der kun været 3 danske navne som hovednavn siden 2000: Aqua, D-A-D og Trentemøller...tror ikke Dizzy får en topplacering, eftersom de kun er kendte i DK
#1439 Highland Park 14 år siden
Vi burde vist oprette en Roskilde-tråd. ;)
#1440 Skeloboy 14 år siden