Jeg har ikke så mange headliners, jeg mangler at se, men der er især to, jeg gerne så komme: Depeche og/eller David Bowie....og så kunne det være fedt med Motorhead også:)
JA sgu...og selvom jeg ikke helt tror, at han passer til Roskilde(selvom han dog har spillet på Glastonbury), så kunne jeg rigtig godt tænke mig at se Antony & The Johnsons og Prodigy...det er 5 hovednavne: Bowie, Depeche Mode, Motorhead, Antony og Prodigy...:)
#1427 Antony & The Johnsons ville sgu da aldrig være et hovednavn... det er mere en typisk semi-headliner. Jeg tror dog det passer fint til Roskilde, men ligegyldig hvor interessant jeg finder hans stemmer, synes jeg ikke specielt godt om musikken. The Prodigy har jeg set på Roskilde før, og hvis de stadig er ligeså festlige, må de da meget gerne komem tilbage.
#1428 Haha, ja den person er sgu noget af en klovn. Hvad er det i det hele taget med folk, der synes det er sjovt at kaste ting op på scenen?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1421 Highland Park 14 år siden
#1422 filmz-jonasgr 14 år siden
Kunne endda have vundet mere end med 3-0. Supert Leonardo.
'Cause I'm evil"
#1423 Skeloboy 14 år siden
C.V. Jørgensen, NOFX, Dizzy Mizz Lizzy og især Muse...det ganske cool indtil videre:)
#1424 Wangsgaard 14 år siden
#1425 Skeloboy 14 år siden
Jeg har ikke så mange headliners, jeg mangler at se, men der er især to, jeg gerne så komme: Depeche og/eller David Bowie....og så kunne det være fedt med Motorhead også:)
#1426 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1427 Skeloboy 14 år siden
#1428 Highland Park 14 år siden
#1429 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1428 Haha, ja den person er sgu noget af en klovn. Hvad er det i det hele taget med folk, der synes det er sjovt at kaste ting op på scenen?
#1430 Wangsgaard 14 år siden