Gravatar

#16581 BN 13 år siden

BN (16578) skrev:
Gad vide hvad Reform Section 5 er for noget? (Har tænkt mig at google det lige om lidt.)

Ahhhhh!

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16582 Batsy 13 år siden

BN (16581) skrev:
Ahhhhh!

Han er en herlig, Intelligent, komisk mand, ham Rowan.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#16583 Ispep 13 år siden

Foeller (16579) skrev:
skriver om henholdsvis Prometheus

Verdens mest omdiskuterede film.................på filmz :D

Men ellers har vi tre faktisk snakket om at gøre tingene lidt sværere for jer fjolser, siden I kan gætte vores brugernavne hver gang.
Gravatar

#16584 dyg 13 år siden

Bruce, jeg er sikker på, at du med din erfaring, viden og personlighed snart finder noget, der er langt langt bedre!

Personligt skifter jeg spor henover den næste måned. Jeg har været software udvikler i 6 år nu, men det er allerede begyndt at hænge mig ud af halsen, og i foråret tog jeg en test manager certificering, og i morgen bliver det offentliggjort, at jeg skal være vice test manager på vores største produkt-suite. Det bliver en kæmpe udfordring, da jeg kun har været pseudo test manager på et lille projekt indtil nu, men jeg glæder mig til de nye opgaver, og håber at jeg kan få noget motivation tilbage i min hverdag igen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16585 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Interview med Michael Haneke om "Amour": http://www.goldderby.com/films/news/3542/michael-h...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16586 Ericmase 13 år siden

Ispep (16583) skrev:

True. True.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16587 Richard Burton 13 år siden

#16584 Tak dude!

Motivation. Det er nøgleordet! Det lyder godt for dig. Håber det giver bonus :)

Det er ufatteligt, hvor hurtigt udbrændt man kan blive, selvom man er kommet i top fysisk form. Og det er en ond cirkel, som derefter får én til at springe træningen over og voila .... så er man på vej nedad.

Jeg vil have noget glæde tilbage i livet og lige nu har jeg svært ved at sove igen, fordi man skal op til 8 timer på et projekt, hvor man er solgt ud på kompetencer, som er de forkerte iht. projektet og derefter skal man sidde i et stort kontorlandskab og bræge sine daglige "det har jeg lavet" ud til teamet. Det er sjovere at skære sig i håndleddet.

Nå, men nu er der trykket "send" og så kun én dag tilbage.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16588 Richard Burton 13 år siden

Ispep (16583) skrev:

En kasse amerikansk økologisk øl på, at den films plot, til dato i år, har været det mest diskuterede i verden :) Jeg skal ikke dog ikke fratage dig muligheden for stadig at benægte dette :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#16589 Kisbye 13 år siden

Foeller (16579) skrev:
Jeg synes nu ikke, det er så svært. Det er kun Bruce, Babo og Antlion, der skifter navn hele tiden. Så er det bare at finde ud af, hvem der skriver om henholdsvis Prometheus, Nolan og transcendens. Så er den skid slået. :D

Passer ikke. Narniabæveren har også skiftet navn. Det er nu heller ikke så svært at gætte. Det er bare finde ud af hvem der skriver korte anmeldelser af My little pony film.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#16590 dyg 13 år siden

#16587 - Takker, det håber jeg også. Jeg er lidt en tryghedsnarkoman, når det kommer til arbejde, og derfor har jeg også siddet i denne stilling lidt for længe, da jeg er usikker på, om jeg er i stand til at varetage andre stillinger, men nu blev jeg direkte spurgt af både HR og af min nye leder, om jeg havde lyst til at komme derover. Og da mit gamle projekt næsten ikke har noget at lave, så hoppede jeg ud i det.

Men, som du siger, så håber jeg på at genfinde glæden ved at være i software-branchen, for ren udvikling vil dræbe mig inden for ganske få år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: