Har lige fået en faktura fra Yousee (via netbank), hvor jeg kan se at de har opkrævet mig forkert for de næste 3 måneder.
De har opkrævet mig for en tillægspakke, som jeg har opsagt gældende fra og med 01.12.12.
Desuden har de opkrævet mig for en 30/3 mbit forbindelse på trods af at jeg for ca. en måned siden nedgraderede til 20/2.
Så nu må jeg lige få fat i deres kundeservice.
Jeg har heldigvis ikke haft brug for deres "kunderservice" endnu, men min kæreste har lige været gennem møllen.
Hun har en ven, der rejser i måneder ad gangen, og som hun så tømmer post for. Hun har så ringet til YouSee og lavet en aftale om, at de lukkede ned for hans abonnement, mens han var væk, og at han så bare kunne åbne op for det igen, når han kom hjem. Hun har så ikke tømt hans post i tre uger, og på den tid er der så åbenbart kommet tre rykker plus at sagen er sendt til inkasso, og han er røget i RKI. Altsammen for 600,-, der i mellemtiden er vokset til 1100,- pga. gebyrer - på trods af, at hun lavede den aftale med dem. Kundeservices svar, da hun ringede ind for at høre, hvad der var gået galt? Jo, de kunne da godt se, at hun havde ringet, men ikke hvad de havde snakket om, og derfor havde de ingen aftale.
Det er åbenbart nærmest nødvendigt at optage sine samtaler med dem.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#16591 Har lavet lignede aftale med yousee om at sætte mit abonnement på standby men der fik jeg udbetalt hvad der svarede til 3 måneders forbug først men skulle så derefter forsætte med at betale over PBS.
Desværre blev det ikke til den fyreseddel i dag, jeg inderst inde nok havde håbet lidt på og nu er der forskellige muligheder i spil for at komme videre, som jeg er bange for blot er udsættelse af det uundgåelige :(
Og shit. Jep. Rokade og sidder samme sted. Herligt.
#16591 Thomsen 13 år siden
Jeg har heldigvis ikke haft brug for deres "kunderservice" endnu, men min kæreste har lige været gennem møllen.
Hun har en ven, der rejser i måneder ad gangen, og som hun så tømmer post for. Hun har så ringet til YouSee og lavet en aftale om, at de lukkede ned for hans abonnement, mens han var væk, og at han så bare kunne åbne op for det igen, når han kom hjem. Hun har så ikke tømt hans post i tre uger, og på den tid er der så åbenbart kommet tre rykker plus at sagen er sendt til inkasso, og han er røget i RKI. Altsammen for 600,-, der i mellemtiden er vokset til 1100,- pga. gebyrer - på trods af, at hun lavede den aftale med dem. Kundeservices svar, da hun ringede ind for at høre, hvad der var gået galt? Jo, de kunne da godt se, at hun havde ringet, men ikke hvad de havde snakket om, og derfor havde de ingen aftale.
Det er åbenbart nærmest nødvendigt at optage sine samtaler med dem.
#16592 Wangsgaard 13 år siden
Har lavet lignede aftale med yousee om at sætte mit abonnement på standby men der fik jeg udbetalt hvad der svarede til 3 måneders forbug først men skulle så derefter forsætte med at betale over PBS.
#16593 Richard Burton 13 år siden
Desværre blev det ikke til den fyreseddel i dag, jeg inderst inde nok havde håbet lidt på og nu er der forskellige muligheder i spil for at komme videre, som jeg er bange for blot er udsættelse af det uundgåelige :(
Og shit. Jep. Rokade og sidder samme sted. Herligt.
#16594 Ispep 13 år siden
Lige efter Lockout, det kan jeg gå med til :D
#16595 Richard Burton 13 år siden
#16596 Ispep 13 år siden
#16597 Highland Park 13 år siden
#16598 Ispep 13 år siden
Sel sårn en detalj bli'r der taget højd for næst gan :=0
#16599 Highland Park 13 år siden
#16600 davenport 13 år siden
Hunden har lige brækket sig på gulvet, og jeg kan kun lide koldt hundebræk... :/