Jeg forstår ikke russer, de bekæmpede de klamme nazi svin 6/6 at de gik imod USA 0/6. At bruce skulle nævne det 0/6 nu har jeg i nu svære at forstå de kolde fjolser der kun tænker på Vodka.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har lige brugt en time på Ramsdal, hvor folk har diskuteret alt muligt crap, og bare brokket, brokket og brokket sig. I en uendelighed...et par var fornuftige, men de fleste var en flok tudeprinsesser, der åbenbart ikke havde fattet noget som helst... 1/6
#1669 sådan som jeg se det, er der både en hvid og sort betjent med deres våben trukket. Så kan ikke rigtig se hvorfor historien pludselig skal køre på en sort betjent der trækker sit våben.
rettelse: Hvis man nu høre hvad der bliver sagt. Er det et rygte at den sorte betjent har trukket sit våben (det er ikke blevet bekræftet) Den eneste der har trukket våben på billederne er den hvide betjent.
#1661 Notional 14 år siden
#1662 Lord Beef Jerky 14 år siden
#1663 Batsy 14 år siden
#1664 danschier.dk 14 år siden
#1665 gi-jones 14 år siden
#1666 Batsy 14 år siden
#1667 davenport 14 år siden
#1668 Skeloboy 14 år siden
#1669 Notional 14 år siden
#1670 danschier.dk 14 år siden
rettelse: Hvis man nu høre hvad der bliver sagt. Er det et rygte at den sorte betjent har trukket sit våben (det er ikke blevet bekræftet) Den eneste der har trukket våben på billederne er den hvide betjent.