Gravatar

#1671 Åkepool 14 år siden

#1670 - Jeg har også svært ved at se det, men ifølge kommentatorerne så står han med en pistol og en walkie talkie, men det er som sagt svært at se.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1672 Skeloboy 14 år siden

Har lige været til blodtapning og derefter med taxi hjem...min chauffør...6/6

Han fortalte muslimske lignelser og var træt af en langsom trafik i Overgade(en ensrettet vej), så han tog lige cykelstien for at komme foran...og sad max og stenede, når vi holdte for ret. Og total arabermusik...nok den underligste chauffør, jeg har kørt med:)
Gravatar

#1673 tiany 14 år siden

Hvid jul 6/6
At fortovet skal graves fri igen 1/6
Varm te 4/6
Valar morghulis
Gravatar

#1674 Skeloboy 14 år siden

Hvid jul, 4/6
Sne på andre tidspunkter, 1/6
Gravatar

#1675 dyg 14 år siden

At jeg er færdig med at købe julegaver: 6/6!
At jeg nu har fået set dyret (Avatar) uden at blive specielt skuffet: 5/6
At jeg nu officielt er fattig: 0/6 :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1676 Collateral 14 år siden

Elvis Presley 6/6
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1677 Skeloboy 14 år siden

Afsnit 22 af Pagten, 5/6

Indtil nu har det generelt været godt...på en 4/6...hvilket er 1-3 mere end de fleste andre...men dagens afsnit var virkelig godt.
Gravatar

#1678 Kruse 14 år siden

danschier.dk (1670) skrev:
#1669 sådan som jeg se det, er der både en hvid og sort betjent med deres våben trukket. Så kan ikke rigtig se hvorfor historien pludselig skal køre på en sort betjent der trækker sit våben.

rettelse: Hvis man nu høre hvad der bliver sagt. Er det et rygte at den sorte betjent har trukket sit våben (det er ikke blevet bekræftet) Den eneste der har trukket våben på billederne er den hvide betjent.

På ekstra bladets hjemmeside er der en bedre video der viser at den sorte civilepolitibetjen trak sit våben mens han kom med trusler. Politiet blev tilkaldt, og det er ham den hvide betjent i videoen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1679 Ericmase 14 år siden

Skeloboy (1677) skrev:
Afsnit 22 af Pagten, 5/6

Indtil nu har det generelt været godt...på en 4/6...hvilket er 1-3 mere end de fleste andre...men dagens afsnit var virkelig godt.

Enig. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#1680 filmz-Bruce 14 år siden

FN fordømmer religionskritik

Endnu engang udstiller kvajhovederne i FN manglen på søvn og en langvarig uddannelse i analfabetisme. Endnu engang formår de 57 medlemslande fra Organisationen for Den Islamiske Konference, OIC at være tungen på vægtskålen, i resolutionen mod religionskritik.

Sædvanen tro vil jeg stille mig med røven mod Mekka og slå en fis! Jeg er sikker på, at Dave Allen skåler med mig i himlen og vor herre han ler. For er man alvidende, har man selvfølgelig humor og fornuft. Disse elementer er ikke længere tilstede i FN!

0/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: