Folk der elsker at ride på hest, som er rent faktisk herligt (så længe man kan finde ud af det, og vælger den rigtige hest til ens egen standard af erfaring).
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Hold kæft, hvor lyder [url= theme lækkert som Trent Reznor har lavet til Black Ops 2!! Især fra 0:58 til 1:55.
6/6
Lyder rigtig fedt, fortrækker dog Halo 4 soundtracket, så fandens epicoisty epicness, en af de bedste kampagner i halo historien, og FPS
Medrivende, rørende, badass, episk og smukt.
Har dog ikke prøvet black ops 2, tror jeg ønsker mig det til julegave, da det eneste der vækker min interesse er Historien og Trent Reznor står bag musikken :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
There's a starman waiting in the sky Hed like to come and meet us But he thinks he'd blow our minds There's a starman waiting in the sky Hes told us not to blow it Cause he knows it's all worthwhile He told me: Let the children lose it Let the children use it Let all the children boogie
Familie... Min mor var blevet enig med mine søskende om at de voksne ikke længere skulle have gave. Der skal kun gives gaver til børnebørnene. Min storbror havde så åbenbart ikke lige vendt den med sin kone, som ikke mente de kunne tage sådan en beslutning uden om hende. Hun flippede vist lidt ud, til stor forundring for mine forældre, da min bror og svigerinde aldrig har været vild med at fejre jul og faktisk ofte har taget til Thailand i julen - og til irritation for min mor der troede at der var styr på gave tantamet. Så hun sendte en mail til os alle om, at nu måtte vi blive enige om hvordan det skulle foregå... Ja vi var sådan set enig, bortset fra et forkælet individ, som åbenbart ikke kan undvære sin pakke.
#16711 Batsy 13 år siden
Folk der elsker at ride på hest, som er rent faktisk herligt (så længe man kan finde ud af det, og vælger den rigtige hest til ens egen standard af erfaring).
#16712 Ericmase 13 år siden
6/6
#16713 Batsy 13 år siden
Lyder rigtig fedt, fortrækker dog Halo 4 soundtracket, så fandens epicoisty epicness, en af de bedste kampagner i halo historien, og FPS
Medrivende, rørende, badass, episk og smukt.
Har dog ikke prøvet black ops 2, tror jeg ønsker mig det til julegave, da det eneste der vækker min interesse er Historien og Trent Reznor står bag musikken :p
#16714 tiany 13 år siden
#16715 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
#16716 wimmie 13 år siden
(sviger)familie?
#16717 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
Med Richard Gere, Alan Arkin, John Hawkes, Jamie Foxx, Denzel Washington og Matt Damon.
http://www.hollywoodreporter.com/gallery/thrs-awar...
#16718 Muldgraver 13 år siden
There's a starman waiting in the sky
Hed like to come and meet us
But he thinks he'd blow our minds
There's a starman waiting in the sky
Hes told us not to blow it
Cause he knows it's all worthwhile
He told me:
Let the children lose it
Let the children use it
Let all the children boogie
#16719 MMB 13 år siden
Mens du er i gang, så kan folket lige så de to andre roundtables med:
The Writers - Judd Apatow, Mark Boal, David Magee, Chris Terrio, Michael Haneke og John Krasinski
The Executives - Michael Barker fra Sony Pictures Classics, Rob Friedman fra Lionsgate Motion Picture Group, Jim Gianopulos fra Fox Filmed Entertainment, Jeffrey Katzenberg fra DreamWorks Animation, Donna Langley fra Universal Pictures og Rob Moore fra Paramount
#16720 tiany 13 år siden
Familie...
Min mor var blevet enig med mine søskende om at de voksne ikke længere skulle have gave. Der skal kun gives gaver til børnebørnene. Min storbror havde så åbenbart ikke lige vendt den med sin kone, som ikke mente de kunne tage sådan en beslutning uden om hende. Hun flippede vist lidt ud, til stor forundring for mine forældre, da min bror og svigerinde aldrig har været vild med at fejre jul og faktisk ofte har taget til Thailand i julen - og til irritation for min mor der troede at der var styr på gave tantamet. Så hun sendte en mail til os alle om, at nu måtte vi blive enige om hvordan det skulle foregå...
Ja vi var sådan set enig, bortset fra et forkælet individ, som åbenbart ikke kan undvære sin pakke.