Gravatar

#16811 elwood 13 år siden

Hudcreme tsk tsk, her gik jeg og troede de hapsede Dan Cake citron måner.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16812 frankdrebin 13 år siden

Kan ikke huske hvad den pågældende betjent tog. Nu brugte jeg bare hudcreme, da jeg netop har taget en i at have stjålet.. Men oftest ligger beløbet for tyverier på under 50 kr. Hver fald i supermarkeder. Det er meget sjældent man får de "gode" fangster på 500-1000 kr. Dem har jeg kun haft en 5-6 stk. af ud af omkring 100 butikstyve.. En af mine kollegaer der går i H&M kan derimod næsten dagligt tage 2-3 stk. der tager for 500 kr og opefter.. Det er så ofte unge piger der bruger sportstasker, skjuler varer inde i andre varer osv.
Gravatar

#16813 davenport 13 år siden

Hvad er din autoritet egentlig på området? Jeg tænker: du napper en betjent, og så anholder han dig for frihedsberøvelse.. ;)
Men forklar lige hvad du må osv. og flyt den evt. til arbejdstråden?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16814 frankdrebin 13 år siden

davenport (16813) skrev:
Hvad er din autoritet egentlig på området? Jeg tænker: du napper en betjent, og så anholder han dig for frihedsberøvelse.. ;)
Men forklar lige hvad du må osv. og flyt den evt. til arbejdstråden?

Har smidt et svar i Hvad arbejder du med?-tråden :)
Gravatar

#16815 Highland Park 13 år siden

elwood (16811) skrev:
Hudcreme tsk tsk, her gik jeg og troede de hapsede Dan Cake citron måner.

Politimænd har også brug for hudcreme. Så glider citronmånen lettere ned.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16816 Thomsen 13 år siden

frankdrebin (16812) skrev:
Kan ikke huske hvad den pågældende betjent tog. Nu brugte jeg bare hudcreme, da jeg netop har taget en i at have stjålet.. Men oftest ligger beløbet for tyverier på under 50 kr. Hver fald i supermarkeder. Det er meget sjældent man får de "gode" fangster på 500-1000 kr. Dem har jeg kun haft en 5-6 stk. af ud af omkring 100 butikstyve.. En af mine kollegaer der går i H&M kan derimod næsten dagligt tage 2-3 stk. der tager for 500 kr og opefter.. Det er så ofte unge piger der bruger sportstasker, skjuler varer inde i andre varer osv.

Oh yeah, min kæreste arbejder i H&M, og de har godt nok et helt vildt svind. Der bliver dagligt taget butikstyve - og det er alt fra små piger, der stjæler kosmetik, til det mere organiserede, hvor damer kommer ind med "russerposer" (foret med staniol for at snyde alarmen).

Jeg tog også selv nogle stykker, da jeg arbejdede i en Netto for 10 år siden. Vi lå ret tæt på et kendt herberg på Amager, så der var næsten daglig gevinst af folk, der forsøgte at stikke af med flasker.

For det ikke skal være løgn, så blev vores egen souschef endda nuppet af detektiven, fordi han åbenbart mente, at han havde ret til at handle ind uden at betale (= han lukkede og slukkede butikken og gik ud af bagdøren, hvor detektiven stod og kontrollerede. Desværre for ham havde han en hel pose varer med, som han ikke havde betalt for.)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#16817 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Det er jo Black Friday i dag, så man kan være heldig at støde på nogle gode tilbud. Nu ved jeg ikke hvor mange der handler ind hos Penguin Books, men man kan i hvert fald i de næste 24 timer få 50 % på deres hjemmeside.

Gå til www.penguin.co.uk og tast PenguinTreat50 som rabatkode.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16818 gi-jones 13 år siden

Vampyrer - vingummiens konge: 6/6
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16819 BN 13 år siden

At være kommet videre med min Top 200: 6/6

... Der er intet som skamløs reklame!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16820 Hr. Nielsen 13 år siden

BN er kommet videre med sin Top 200!!!! Sådan!!!

6/6!
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: