Det er fint nok med Hans Pilgaard. Jeg er egentlig mere spændt på eksperterne. Det bliver sikkert Ann Lee og så Søren Høy. Sidstnævnte kan jeg godt lide, den anden knap så meget.
Så længe de i det mindste får hyret Uffe Buchard, vil jeg være tilfreds.
Det er fint nok med Hans Pilgaard. Jeg er egentlig mere spændt på eksperterne. Det bliver sikkert Ann Lee og så Søren Høy. Sidstnævnte kan jeg godt lide, den anden knap så meget.
LOL, jeg troede lige, du skrev Ang Lee. Se, det havde været et scoop. :P Jeg går ud fra, du mener Ann Lind. :)
Mht. Buchard så mener du vel fyret i stedet for hyret? :P
Hvem vil du så have som mode ekspert? For der skal jo være en eller anden der kommentere kjolerne på den røde løber...
Jeg er personligt fløjtende ligeglad med den røde løber. :) Han er da sikkert ganske fin til sit job. Min kommentar var mere et udtryk for min holdning til den røde løber generelt. :)
#16831 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
#16832 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
#16833 Collateral 13 år siden
Næææ hvor dejligt!
Ja det kan vel ikke være anderledes :/
#16834 MMB 13 år siden
Ja, det er en glædelig nyhed. :)
Og jeg er også ok tilfreds med hr. Pilgaard. Har svært ved at se et bedre alternativ, ved mindre man hiver en relativt ukendt en ind. :)
#16835 Highland Park 13 år siden
#16836 MMB 13 år siden
Vild hukommelse alligevel. :P
#16837 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden
#16838 MMB 13 år siden
LOL, jeg troede lige, du skrev Ang Lee. Se, det havde været et scoop. :P Jeg går ud fra, du mener Ann Lind. :)
#16839 tiany 13 år siden
Hvem vil du så have som mode ekspert? For der skal jo være en eller anden der kommentere kjolerne på den røde løber...
#16840 MMB 13 år siden
Jeg er personligt fløjtende ligeglad med den røde løber. :) Han er da sikkert ganske fin til sit job. Min kommentar var mere et udtryk for min holdning til den røde løber generelt. :)