Gravatar

#16841 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

#16838 Ja kunne ikke lige huske efternavnet, andet end at det startede med L og så har hun jo asiatiske rødder.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#16842 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

Jeg synes netop at Buchard gør den røde løber interessant med hans spydige kommentarer.
Gravatar

#16843 tiany 13 år siden

Foeller (16840) skrev:

Jeg er personligt fløjtende ligeglad med den røde løber. :) Han er da sikkert ganske fin til sit job. Min kommentar var mere et udtryk for min holdning til den røde løber generelt. :)

Whispering Horse (16842) skrev:
Jeg synes netop at Buchard gør den røde løber interessant med hans spydige kommentarer.

Jeg synes også at Buchard gøre det glimrende... og man kan jo bare lade være med at se optakten på den røde løber, hvis man ikke gider høre på ham.

Jeg kan godt lide at se kjolerne, men jeg er selvfølgelig også en kvinde :D
Valar morghulis
Gravatar

#16844 Highland Park 13 år siden

Foeller (16838) skrev:
LOL, jeg troede lige, du skrev Ang Lee. Se, det havde været et scoop. :P Jeg går ud fra, du mener Ann Lind. :)

Pfft, den kan slet ikke måle sig med Jew Hackman. Jeg vil aldrig kalde ham ved andet navn!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16845 MMB 13 år siden

Highland Park (16844) skrev:
Pfft, den kan slet ikke måle sig med Jew Hackman. Jeg vil aldrig kalde ham ved andet navn!

LOOOOL :D
Gravatar

#16846 Slettet Bruger [183270890] 13 år siden

#16844 Jeg ville ønske at jeg kunne tage kreditten for det navn, men det kan jeg desværre ikke.

Det var Kevin Pollak som i hans chat show, kom til at lave en kæmpe fejl. Tror vidst nok at det var i episoden med Dan Harmon.

Netop dette har gjort at jeg aldrig vil kunne kalde ham andet.

edit: så vidt jeg husker diskuterede de Gene Hackman og Hugh Jackman.
Gravatar

#16847 Highland Park 13 år siden

Whispering Horse (16846) skrev:
#16844 Jeg ville ønske at jeg kunne tage kreditten for det navn, men det kan jeg desværre ikke.

Jeg er dybt skuffet... nu bliver du ikke inviteret med til Susans releaseparty.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16848 Ericmase 13 år siden

Whispering Horse (16832) skrev:
Oscar showet 2013 bliver i øvrigt sendt på TV 2s hovedkanal.

Altså, mener du på selve bare TV2 og ikke TV2-film?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#16849 MMB 13 år siden

Ericmase (16848) skrev:
Altså, mener du på selve bare TV2 og ikke TV2-film?

Jep ;)
Gravatar

#16850 Thomsen 13 år siden

Whispering Horse (16837) skrev:
Det er fint nok med Hans Pilgaard. Jeg er egentlig mere spændt på eksperterne. Det bliver sikkert Ann Lee og så Søren Høy.

Søren Høy har jo forlovet sig med Viasat og skal lave noget filmprogram for dem, så mon ikke han er bundet af en eller anden form for kontrakt i forhold til at optræde hos konkurrenten?

Personligt kan jeg ikke døje ham, så det ville i hvert fald passe mig fint.

På den anden side så gider jeg ikke at se Oscar-showet mere, så jeg kan jo være bedøvende ligeglad og blande mig uden om. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: