Ja, Thomas og jeg var jo begge venner med ham på facebook. Vi er så blevet fjernet :D
Thomas E. Nielsen (16876) skrev:
Jeg var faktisk af den åbenbart naive opfattelse, at vi var noget nær venner i den virkelige verden, efter en del besøg, kommende besøg med overnatning her hos kæresten og jeg (vi har endda besøgt ham sammen) og et ønske og tanke om endda muligvis at invitere ham med til mit kommende bryllup og med tanke på hans indimellem 'frække' og velformuleret, men ofte provokerende tone til mine holdninger, ville jeg vitterligt ikke have troet han ville tage det sådan at vi havde en kontrovers. Ja ja, dum har jeg altid været:-/
Bizart. Var det her ovenpå Prometheus-debatten fornyligt, at han slettede jer?
Hvis der var nogen herinde, der ikke kunne tillade sig at være tyndhudet, så var det da netop ham, i betragtning af de ikke særligt pæne ting han har kaldt andre herinde med tiden (jf. fx debatten op til sidste valg).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Bare rolig...han kommer tilbage. Det gør han altid...
Ja, det håber jeg da også på, at han gør. Ellers må jeg jo blot konstatere, at jeg har spildt en masse tid, som jeg sagtens kunne have brugt på mange andre ting.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Det er jo samme historie hver gang og hver gang har vi denne diskussion og måske skal vi ikke gøre et så stort nummer ud af det og lade ham få så stor opmærksomhed.
Forstår godt i er irriteret og det er da en mærkelig opførelse.
Det er jo samme historie hver gang og hver gang har vi denne diskussion og måske skal vi ikke gøre et så stort nummer ud af det og lade ham få så stor opmærksomhed.
Det har du da helt ret i.
Jeg var bare nysgerrig for at se, om der var en konkret årsag - men åbenbart ikke? Den slags "total nedsmeltningsindlæg" har ellers samme bizarre tiltrækningskraft som et trafikuheld.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Var det her ovenpå Prometheus-debatten fornyligt, at han slettede jer?
For mit vedkommende så ja. Uanset hvad eller hvor meget han måtte begrunde det med andet (hvad han IKKE har gjort), så kan det vist koges ned til netop den film. Men bizart finder jeg det da også. Kæresten og jeg var inviteret til nytår hos ham. Jeg måtte udelukkende melde afbud, fordi det viste sig jeg skulle på vagt tidligt 1. jan. Han skrev endda, at han ville holde en dør åben til sidste øjeblik, hvis vi fik chancen for at komme og kort tid efter, så har han slettet en på Facebook. Nu er Facebook jo intet særligt i sig selv, men symbolværdien i en sådan handling siger jo en del. Men ærgeligt, da jeg både havde stor respekt for ham og hans meninger og vitterligt har nydt hans selskab. Hvis han mente jeg gik for langt i Prometheus debatten, kunne han da bare skrive det. Nå, men ingen grund til at udstille dette længere her. Det er hvad det er.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#16881 Thomsen 13 år siden
Bizart. Var det her ovenpå Prometheus-debatten fornyligt, at han slettede jer?
Hvis der var nogen herinde, der ikke kunne tillade sig at være tyndhudet, så var det da netop ham, i betragtning af de ikke særligt pæne ting han har kaldt andre herinde med tiden (jf. fx debatten op til sidste valg).
#16882 Thomsen 13 år siden
Haha, ja, eller "Pendulet" (Now you see him. Now you don't).
:-)
#16883 NightHawk 13 år siden
Ja, det håber jeg da også på, at han gør. Ellers må jeg jo blot konstatere, at jeg har spildt en masse tid, som jeg sagtens kunne have brugt på mange andre ting.
#16884 Wangsgaard 13 år siden
Forstår godt i er irriteret og det er da en mærkelig opførelse.
#16885 wimmie 13 år siden
Eller "Boomerang" :p
#16886 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16887 Thomsen 13 år siden
Det har du da helt ret i.
Jeg var bare nysgerrig for at se, om der var en konkret årsag - men åbenbart ikke? Den slags "total nedsmeltningsindlæg" har ellers samme bizarre tiltrækningskraft som et trafikuheld.
#16888 Hr. Nielsen 13 år siden
#16889 Batsy 13 år siden
#16890 Pécuchet 13 år siden
Nej, og det er Filmz heller ikke.