Uden de mange fede mennesker er filmz ingenting særligt :) Til trods for en i øvrigt velfungerende side er det kontakten til andre nørder der gør at jeg vender tilbage mange gange dagligt.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Uden de mange fede mennesker er filmz ingenting særligt :) Til trods for en i øvrigt velfungerende side er det kontakten til andre nørder der gør at jeg vender tilbage mange gange dagligt.
Enig!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Føler mig ærligt ikke sikker på jeg fanger din pointe.
At jeg forundres over, at man kan lade sig påvirke af tomme handlinger på noget så tåbeligt som Facebook. Ring eller tag personlig kontakt til ham, hvis det går dig på.
Det må være den største og hvideste røv, jeg nogensinde har set. Kluntet vuggende. Vraltende og pelset. Det ligner en kanin. En kæmpemæssig hvid kanin.
Den stavrer rundt i Skuespilhusets foyer. Hen mod indgangen til Det Røde Rum, hvorfra man kan høre en tiltagende klapsalve.
Jeg vender hovedet, kigger ud gennem glasfacaden. En gul havnebus tøffer forbi. Operahuset står der endnu. Papirøen.
Jeg drejer igen hovedet mod Det Røde Rum, sætter min flaskeøl fra mig og gnider lidt i øjnene. Den er god nok. Det er en kanin. Og nu vælter den gudhjælpemig ind i den hujende sal.
[...]
Efter et kvarters tid har teatergængerne så småt vænnet sig til den store gnaver, så nu hænger den lidt i baren. Med poterne krydset og albuen strittende ud fra siden.
[...]
Der er for alvor kommet hul igennem til publikum. Og at dømme efter de høje grin og smældende lårklap kan folk i foyeren lide, hvad der sker.
Også nu, hvor Rossing med armene hævet mod himlen nærmest brøler ’I will always love you’, mens hun bliver bagpulet af den hvide kæmpekanin...
#16891 wimmie 13 år siden
Aaaarh, nu strammer du den! :p
#16892 Collateral 13 år siden
#16893 Batsy 13 år siden
#16894 wimmie 13 år siden
Enig!
#16895 gi-jones 13 år siden
#16896 Hr. Nielsen 13 år siden
#16897 Pécuchet 13 år siden
At jeg forundres over, at man kan lade sig påvirke af tomme handlinger på noget så tåbeligt som Facebook. Ring eller tag personlig kontakt til ham, hvis det går dig på.
#16898 Thomsen 13 år siden
A WITCH!!!
#16899 Highland Park 13 år siden
Du har fuldstændig ret (også Thomsen hvad angår det med at være tyndhudet og samtidig spy galde).
Hermed et emneskift:
Kan man mon leje denne kanin?
#16900 Hr. Nielsen 13 år siden
Hvis det er en tom handling, hvorfor så;)