Så Alien, for 228 gang, i går aftes og derefter blev jeg jo nødt til også at se Aliens, director's cut selvfølgelig. Herlige film! 6/6
Desværre har jeg en lyst til at se Alien 3 nu, men husker den bare ikke som det store mesterværk, for at sige det mildt. Den eneste version jeg har set af den er den forlængede, så giver nok lige biograf udgaven en chance i dag. Er der egentlig stor forskel på de to versioner?
Sædvanen tro vil jeg stille mig med røven mod Mekka og slå en fis! 0/6
One fatwa coming your way, sir! ;)
Castiel (1681) skrev:
Desværre har jeg en lyst til at se Alien 3 nu, men husker den bare ikke som det store mesterværk, for at sige det mildt. Den eneste version jeg har set af den er den forlængede, så giver nok lige biograf udgaven en chance i dag. Er der egentlig stor forskel på de to versioner?
Jeg synes, Alien 3 vinder ved nærmere bekendtskab, selv om der nu stadig er lidt op til de to foregående. Jeg husker dog ikke forskellene nærmere, kun at alien'en i den ene kommer fra en hund og i den anden fra en ... okse?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Freaking sweet...her kl. 8.30 fik jeg en mail om, at jeg har fået et løntilskudsjob ved Odense Kommunes EXPO2010-afdelingen. Det bliver mest kommunikation, men også lidt med events at gøre. 5/6...ville gerne have lidt mindre kommunikation og lidt mere projekt...men hey...det er fee:)
Den er desværre bare blevet fjernet fra alle sider nu.. Men hvis der er nogen der er fikse på fingrene, kan de sikkert godt finde den et eller andet sted!
#1681 Bobby Singer 14 år siden
#1682 evermind 14 år siden
One fatwa coming your way, sir! ;)
Jeg synes, Alien 3 vinder ved nærmere bekendtskab, selv om der nu stadig er lidt op til de to foregående. Jeg husker dog ikke forskellene nærmere, kun at alien'en i den ene kommer fra en hund og i den anden fra en ... okse?
#1683 Skeloboy 14 år siden
#1684 danschier.dk 14 år siden
Så er det jul 5/6 (den bliver vidst på TV2 i morgen kl. 5.50, den tror jeg ikke jeg når at se)
#1685 PredatorX 14 år siden
-6/6, julemaden kommer ikke til at smage nær så godt i år.
(hvil i fred til min ven Rasmus)...
#1686 Batsy 14 år siden
#1687 frankdrebin 14 år siden
Den er desværre bare blevet fjernet fra alle sider nu.. Men hvis der er nogen der er fikse på fingrene, kan de sikkert godt finde den et eller andet sted!
Det skal siges at den er på fransk!
#1688 evermind 14 år siden
Virtuelt skulderklap herfra!
#1689 filmz-Bruce 14 år siden
#1690 Benway 14 år siden