Jeg har set Nick Cave et par gange efterhånden, og det kan kun anbefales!
Portishead har jeg aldrig været helt vildt med, men så dem på Roskilde 2011 ved et tilfælde. En veninde ville gerne se dem, så jeg gik bare med - og har takket hende mange gange siden! Det var også en suveræn koncert.
Damen er hysterisk ude på badeværelset (ved at gøre sig nytårs klar) Jeg ligger i shorts og sweatshirt på sofaen og ser Emmy. Det er utrolig morsomt som kvinder kan hidse sig selv op :D Hjælper nok heller ikke, at jeg puster til ilden hvert 10. minut, men stadig morsom!
#17172 Uhhh. Datoen er dog formodentlig eksamensperiodeproblematisk...
Det er også lidt halv-pebret, når Nick Cave og Portishead er de eneste interessante kunstnere på line-uppet. Til sammenligning koster årets koncert kun lidt under 300 kroner... Dinosaur Jr. @ VoxHall!
Highland Park (17175) skrev:
Det er suverænt, at Northside har skaffet Portishead. Måske de ligefrem barsler med deres nye album forinden.
Jep! Deres klart bedste album, om du spørger mig. Det er svært at argumentere for, at mismod er smukkere forenklet end i nummeret The Rip.
Nick Cave har jeg set live tre gange, hvor koncerten med Bad Seeds i Berlin i forbindelse med Dig, Lazarus, Dig!!! står som absolut højdepunkt. Måske fordi det er min eneste koncert med Mick Harvey... Jeg har dog altid foretrukket Cave, når han begår sig i ballader. Into My Arms er mit ubestridte favoritnummer af Cave.
#17171 knipsknips 13 år siden
Vi fik set QPR vs. Albion, god oplevelse, selvom jeg hellere ville have set Gunners på emirates. Ikke at jeg er fan, men det er nu et bedre hold.
Så desuden, Singin in the rain som musical. Kanon oplevelse, kan klart anbefale den.
5/6
#17172 Pécuchet 13 år siden
Desværre spiller de ikke på den samme dato.
#17173 Muldgraver 13 år siden
Uhhh. Datoen er dog formodentlig eksamensperiodeproblematisk...
#17174 Skeloboy 13 år siden
Portishead har jeg aldrig været helt vildt med, men så dem på Roskilde 2011 ved et tilfælde. En veninde ville gerne se dem, så jeg gik bare med - og har takket hende mange gange siden! Det var også en suveræn koncert.
Men Northside er jo samme tid som Copenhell ;)
#17175 Highland Park 13 år siden
#17176 Snaden 13 år siden
#17177 knipsknips 13 år siden
Jeg ligger i shorts og sweatshirt på sofaen og ser Emmy. Det er utrolig morsomt som kvinder kan hidse sig selv op :D
Hjælper nok heller ikke, at jeg puster til ilden hvert 10. minut, men stadig morsom!
#17178 Pécuchet 13 år siden
Det er også lidt halv-pebret, når Nick Cave og Portishead er de eneste interessante kunstnere på line-uppet. Til sammenligning koster årets koncert kun lidt under 300 kroner... Dinosaur Jr. @ VoxHall!
Man har lov at håbe. Third var suverænt.
#17179 Pécuchet 13 år siden
Jeg kan se, at God Seed kommer, men er det ellers ikke mest heavy og hardcore?
#17180 JannikAnd 13 år siden
Nick Cave har jeg set live tre gange, hvor koncerten med Bad Seeds i Berlin i forbindelse med Dig, Lazarus, Dig!!! står som absolut højdepunkt. Måske fordi det er min eneste koncert med Mick Harvey... Jeg har dog altid foretrukket Cave, når han begår sig i ballader. Into My Arms er mit ubestridte favoritnummer af Cave.