Hvis nu Evermind snart flytter til Vejle så bliver det lidt lettere... Vi har jo også planer om at komme tilbage til (øst)Jylland når vi engang kan få solgt huset.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Uden tvivl et af de bedste spil jeg har spillet i år, endda bedre end Uncharted 2... ja du hørte rigtigt, BAA er bedre end U2 og dermed basta! Årest spil for mit vedkommende.
hehe jeg kan nu ret godt li begge spil må jeg indrømme, Batman fordi de har Voice Castet fra Batman TAS.
Uncharted 2 for dens herlige humor, og overbevisne karaktere.
For metre detailed info læs konsol tråden igennem høhø, hvor jeg et eller andet sted vidst har skrevet to fristile om dem begge.
Jeg endte bare med og bruge detective mode lidt for meget i batman, det gjorde jeg ikke rigtig nød spillet med dens flotte omgivelser på samme måde, tingene blev bare så meget mere overskueligt i detective mode 8-)
Og den sidste kamp ret meh for mig, hader når ting skal tage det twist, Rocksteady har også hørt kritikken fler steder fra, og var klar over den.
#1711 PredatorX 14 år siden
Hvor fedt :-)
I danmark var han dog blevet dømt for vold af særlig farlig karakter...
#1712 filmz-Bruce 14 år siden
#1713 wimmie 14 år siden
Er på arbejde så kan ikke engang hjælpe dér ;)
Arbejde i dag 1/6 (1 fordi det er overarbejde på en søndag = gode penge)
#1714 dyg 14 år siden
Mon ikke jeg skal tage evermind's råd til mig og få set Dead & Buried i aften?
#1715 wimmie 14 år siden
#1716 gi-jones 14 år siden
#1717 evermind 14 år siden
#1718 MOVIE1000 14 år siden
#1719 Bobby Singer 14 år siden
Uden tvivl et af de bedste spil jeg har spillet i år, endda bedre end Uncharted 2... ja du hørte rigtigt, BAA er bedre end U2 og dermed basta! Årest spil for mit vedkommende.
#1720 elwood 14 år siden
hehe jeg kan nu ret godt li begge spil må jeg indrømme, Batman fordi de har Voice Castet fra Batman TAS.
Uncharted 2 for dens herlige humor, og overbevisne karaktere.
For metre detailed info læs konsol tråden igennem høhø, hvor jeg et eller andet sted vidst har skrevet to fristile om dem begge.
Jeg endte bare med og bruge detective mode lidt for meget i batman, det gjorde jeg ikke rigtig nød spillet med dens flotte omgivelser på samme måde, tingene blev bare så meget mere overskueligt i detective mode 8-)
Og den sidste kamp ret meh for mig, hader når ting skal tage det twist, Rocksteady har også hørt kritikken fler steder fra, og var klar over den.
Oh Captain, my Captain
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"