Et spil jeg har haft liggende længe og først for alvor begyndte at spille for et par uger siden, men på det seneste er jeg gået ganske død i det. Spillet er flot og stemningsfuldt, men den valgfrihed som spillet er blevet rost for, har jeg meget svært ved at finde. Historien gennemføres gennem en række missioner, som minder så meget om hinanden, at meget få skiller sig ud. Missioner løses næsten altid på samme måde, og eftersom der er rigtig mange, bliver det hurtigt kedeligt. Der er desuden en række side missioner, som jeg ikke helt kan se meningen med, da jeg lige nu cirika 30% inde i spillet har alle de penge jeg kan bruge. Historien i spillet er efter min mening slet ikke spændende nok og jeg har lige nu ikke den store grund til at komme videre i spillet, da jeg har alle de penge jeg kan bruge, og historien ikke rigtigt fænger. Det er sgu lidt skuffende. Hvis man vil have valgfrihed, må jeg vist hellere finde Deux Ex frem igen, se det er spil af allerhøjeste kaliber.
#1702 personligt hader jeg missionerne, i Gta spillene jeg holder mig til at køre vildt flyve lidt rundt og især flygte fra politiet imen man leger man er en gal morder der ikke kna dø :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Edit: @PredX - Det er jeg sgu ked af at høre. De varmeste tanker til jer alle.
Org. post: Min fysiske tilstand: 0/6
Jeg ville forkæle mig selv med lidt fastfood, da jeg har noget influenza-agtigt i kroppen, men det skulle jeg aldrig have gjort. For 3. gang (på lidt over to måneder) oplever jeg mavesmerte efter at have spist fed mad, men denne gang strålede det også om i ryggen, hvilket ikke er sket før. De første to gange afskrev jeg det som over-spisning eller noget lignende, men da jeg bankede ind i rygsmerterne i dag, så indså jeg, at det nok ikke var det.
Som Wimmie gjorde mig opmærksom på, den første gang jeg oplevede det, så er det sgu nok galdesten/galdeblæren det er galt med. Der må et lægebesøg til :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1701 inflector 14 år siden
#1702 inflector 14 år siden
Et spil jeg har haft liggende længe og først for alvor begyndte at spille for et par uger siden, men på det seneste er jeg gået ganske død i det. Spillet er flot og stemningsfuldt, men den valgfrihed som spillet er blevet rost for, har jeg meget svært ved at finde. Historien gennemføres gennem en række missioner, som minder så meget om hinanden, at meget få skiller sig ud. Missioner løses næsten altid på samme måde, og eftersom der er rigtig mange, bliver det hurtigt kedeligt. Der er desuden en række side missioner, som jeg ikke helt kan se meningen med, da jeg lige nu cirika 30% inde i spillet har alle de penge jeg kan bruge.
Historien i spillet er efter min mening slet ikke spændende nok og jeg har lige nu ikke den store grund til at komme videre i spillet, da jeg har alle de penge jeg kan bruge, og historien ikke rigtigt fænger. Det er sgu lidt skuffende.
Hvis man vil have valgfrihed, må jeg vist hellere finde Deux Ex frem igen, se det er spil af allerhøjeste kaliber.
#1703 MOVIE1000 14 år siden
#1704 Ericmase 14 år siden
#1705 dyg 14 år siden
@PredX - Det er jeg sgu ked af at høre. De varmeste tanker til jer alle.
Org. post:
Min fysiske tilstand: 0/6
Jeg ville forkæle mig selv med lidt fastfood, da jeg har noget influenza-agtigt i kroppen, men det skulle jeg aldrig have gjort. For 3. gang (på lidt over to måneder) oplever jeg mavesmerte efter at have spist fed mad, men denne gang strålede det også om i ryggen, hvilket ikke er sket før. De første to gange afskrev jeg det som over-spisning eller noget lignende, men da jeg bankede ind i rygsmerterne i dag, så indså jeg, at det nok ikke var det.
Som Wimmie gjorde mig opmærksom på, den første gang jeg oplevede det, så er det sgu nok galdesten/galdeblæren det er galt med. Der må et lægebesøg til :(
#1706 filmz-Bruce 14 år siden
#1707 Batsy 14 år siden
Og Til PredetorX Gør mig ondt :( må han have haft et godt liv ):
#1708 filmz-Bruce 14 år siden
6/6
http://www.liveleak.com/view?i=ff2_1261805235
#1709 evermind 14 år siden
#1710 inflector 14 år siden
Gode forslag til hvilken en jeg skal udskifte den med?