Hvis det stod til DF Ungdom, ville vi på stedet lukke Roskilde Universitetscenter, der alle dage med deres ideologiske slagside, lave akademiske standarder og verdensfjerne tilgang til stofområder aldrig er slået igennem, som en etableret uddannelsesinstitution. Ligeledes ville vi lukke størstedelen af de eksotiske humanistiske studier på landets universiteter.
Her nævner DF Ungdom blandt andet 'anvendt filosofi, Art and Technology, den humanistiske bacheloruddannelse, designkultur og økonomi, digital design - it, æstetik og interaktion, dramaturgi, europæisk etnologi, film- og medievidenskab, humanistisk informatik, Information Management, interkulturel pædagogik og arabisk, interkulturel pædagogik og dansk som andetsprog, kultur- og sprogmødestudier, logopædi, musikterapi, performance-design, æstetik og kultur.
Dét citat er desværre for langt som signatur. Jeg morede mig ellers kosteligt, da jeg læste det. Idiot!
Jeg har lige fået mail fra Filmz om at jeg har vundet Universal's 100 års bog med 100 film:)
11/10:-D
Som en lille bekymring, så håber jeg at jeg denne gang modtager præmien. Jeg vandt også for noget tid siden E.T. på BD her på siden, men den dukkede aldrig op:-(
1/10 for dette:-/ (Har skrevet til Filmz, så må jeg se om de kan gøre noget ved det?)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Men tillykke! Det er i det mindste fedt at den går til en fast bruger af forummet, istedet for hele tiden at gå til dem der kun bruger siden til konkurrencer og læse nyheder.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har lige fået mail fra Filmz om at jeg har vundet Universal's 100 års bog med 100 film:)
Som en lille bekymring, så håber jeg at jeg denne gang modtager præmien. Jeg vandt også for noget tid siden E.T. på BD her på siden, men den dukkede aldrig op:-(
1/10 for dette:-/ (Har skrevet til Filmz, så må jeg se om de kan gøre noget ved det?)
Tillykke :)
Kruse (17226) skrev:
Det er i det mindste fedt at den går til en fast bruger af forummet, istedet for hele tiden at gå til dem der kun bruger siden til konkurrencer og læse nyheder.
Helt enig Men selvom han ikke har fået ET (BD), så behøver han da ikke vinde to fede konkurrencer i streg... kan han ikke dele med os andre :P
Filmz kunne i øvrigt godt lige sætte en ny konkurrence i gang :D Det ser helt forkert ud med helt sort felt i "konkurrence-rubrikken" i venstre side :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#17221 JannikAnd 13 år siden
Her nævner DF Ungdom blandt andet 'anvendt filosofi, Art and Technology, den humanistiske bacheloruddannelse, designkultur og økonomi, digital design - it, æstetik og interaktion, dramaturgi, europæisk etnologi, film- og medievidenskab, humanistisk informatik, Information Management, interkulturel pædagogik og arabisk, interkulturel pædagogik og dansk som andetsprog, kultur- og sprogmødestudier, logopædi, musikterapi, performance-design, æstetik og kultur.
Dét citat er desværre for langt som signatur. Jeg morede mig ellers kosteligt, da jeg læste det. Idiot!
#17222 Snaden 13 år siden
#17223 Hr. Nielsen 13 år siden
#17224 Kruse 13 år siden
Snyd! :)
#17225 Hr. Nielsen 13 år siden
#17226 Kruse 13 år siden
Ja, jeg er jo sådan set lidt misundelig :)
Men tillykke! Det er i det mindste fedt at den går til en fast bruger af forummet, istedet for hele tiden at gå til dem der kun bruger siden til konkurrencer og læse nyheder.
#17227 tiany 13 år siden
Tillykke :)
Helt enig
Men selvom han ikke har fået ET (BD), så behøver han da ikke vinde to fede konkurrencer i streg... kan han ikke dele med os andre :P
#17228 Kruse 13 år siden
Jo, det er jo kun fair :)
#17229 Hr. Nielsen 13 år siden
:-D
#17230 HonoDelLoce 13 år siden