Gravatar

#17291 misuma 13 år siden

Snaden (17290) skrev:
Fucking CDON! 1/6

Fik du en dårlig rykker?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#17292 Snaden 13 år siden

Nej dog ikke. Men deres leveringstider er ekstremt langsomme. Bestilte nogle plader med rabatkoder i december(!) og en er blevet annulleret, samt to som stadig står som "ikke sendt". Supporten kan ikke rigtig sige noget om hvordan og hvorledes. Det er simpelthen så ringe service de har.

mistænker dem lidt for bare at annullere min ordre fordi den blev alt for billig. Varen er i hvert fald til salg derinde igen...
Gravatar

#17293 davenport 13 år siden

Det er helt sikkert fantastisk at se første gang, Thomas! Og brug endelig penge på en 3D scanning når tiden er til det, for det er endnu mere vildt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17294 Åkepool 13 år siden

Thomas E. Nielsen (17284) skrev:
Det var et klart 11/10 øjeblik:)

Helt sikkert :)

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17295 Thomsen 13 år siden

Thomas E. Nielsen (17287) skrev:
:-D Når du skriver, de sidste, må jeg så høre hvor langt henne hun er? Og tak:)

Hun er lige gået ind i tredje trimester, så seks måneder må det vel være?

Highland Park (17288) skrev:
#17286: Er I nu også helt sikre på, at det er næsen?

Jeg har kun begrænset erfaring med spædbørn, men det er en pige, og den sidder midt i ansigtet, så det vil jeg tro. Det kan selvfølgelig også være, at hun er begyndt at ryge cigar i livmoderen, den skarnsunge.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#17296 wimmie 13 år siden

Thomas E. Nielsen (17284) skrev:
Så oplevede kæresten og jeg for første gang en scanning og da jeg så omridset af den lille krop, hjerteslag, hænder, hoved osv, der var jeg dybt rørt. Det var et klart 11/10 øjeblik:) Anede slet ikke, at man ville kunne se det så tydeligt efter 13 uger.

Det er nemlig ret vildt - bare vent, det bliver bedre og bedre for hver gang :D
Vil I vide kønnet på forhånd?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17297 Ispep 13 år siden

Godt at det gik godt, Thomas. Vi er i øvrigt kommet hjem med vores bette, så indenfor en nær fremtid må vi se bambi sammen :0
Gravatar

#17298 JannikAnd 13 år siden

Barnes & Nobles "kundeservice", 0/6. Jeg handler aldrig hos dem igen!
Gravatar

#17299 Hr. Nielsen 13 år siden

tiany (17289) skrev:
Så er det at, det pludselig går op for en at der er et lille menneske derinde.
Lige præcis og vi blev begge med et ramt af en følelse af kærlighed til dette lille væsen:) Lyder måske totalt dumt, det ved jeg ikke, men den var vitterligt den følelse der steg op i mig og som nu sidder i hele kroppen og sindet.

davenport (17293) skrev:
Og brug endelig penge på en 3D scanning
Tak og tak for rådet og det skal vi da huske:) Er det med eller uden briller......Joke:)

Thomsen (17295) skrev:
seks måneder må det vel være
Okay takker. Jeg var nysgerrig, da jeg ikke fandt at vores havde en stor næse (men dog en næse man kunne se tydeligt:) Men måske det kommer senere, den store næse :-D

wimmie (17296) skrev:
bare vent, det bliver bedre og bedre for hver gang
:-D

wimmie (17296) skrev:
Det har vi besluttet vi ikke vil. Ved selvfølgelig ikke om det ændrer sig, når de kan se det. Men lige nu tænker vi nej. Hvad valgte du?

Ispep (17297) skrev:
Godt at det gik godt, Thomas.
Tak:-)

Ispep (17297) skrev:
Vi er i øvrigt kommet hjem med vores bette
Dejligt for jer:) Glæder mig til at se hende.

Ispep (17297) skrev:
indenfor en nær fremtid må vi se bambi sammen
Ha ha ja....den er jo også et godt poetisk sted at starte (men kan vi holde rummet mørkt, når vi begge begynder at tude:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#17300 tiany 13 år siden

Thomas E. Nielsen (17299) skrev:

wimmie (17296) skrev:
Det har vi besluttet vi ikke vil. Ved selvfølgelig ikke om det ændrer sig, når de kan se det. Men lige nu tænker vi nej. Hvad valgte du?

Sådan skal det være. Vi vidste det heller ikke :)

Men jeg har dog hørt at man skal være påpasselig med 3D scanningerne når man ikke vil vide det, da de er rimelig afslørende.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: