Har fødselsdag 1/6 der sker ikke en skid, mine forældre har travlt med alt mugligt andet og ikke tid til at køre mig ind i byen for at købe en film :( så jeg prøver at holde min egen lille fest ved at se Rocky I + II :) ellers vente rjeg bare til jeg får pakken fra cdon :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
nu er dagen allerede blevet bedre 4/6 fik endelig min mor til at køre mig ind i byen, kunne ikke rigtig finde nogle film/serier som jeg lhar ledt efter så jeg prøvede en ny serie Battlestar Galagtica sæson 1, serien har fået en del ros herinde så jeg tænkte jeg hellere måtte prøve og på vejen hjem købte vi pizzaer :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1761 Wangsgaard 14 år siden
Fantastisk film
#1762 MOVIE1000 14 år siden
der sker ikke en skid, mine forældre har travlt med alt mugligt andet og ikke tid til at køre mig ind i byen for at købe en film :( så jeg prøver at holde min egen lille fest ved at se Rocky I + II :)
ellers vente rjeg bare til jeg får pakken fra cdon :)
#1763 mr gaijin 14 år siden
#1764 rockysds 14 år siden
#1765 Ericmase 14 år siden
#1766 Kruse 14 år siden
#1767 inflector 14 år siden
#1768 MOVIE1000 14 år siden
nu er dagen allerede blevet bedre 4/6 fik endelig min mor til at køre mig ind i byen, kunne ikke rigtig finde nogle film/serier som jeg lhar ledt efter så jeg prøvede en ny serie Battlestar Galagtica sæson 1, serien har fået en del ros herinde så jeg tænkte jeg hellere måtte prøve og på vejen hjem købte vi pizzaer :)
#1769 Bobby Singer 14 år siden
#1770 wimmie 14 år siden
Min arbejdsdag i dag 0/6 :(