Hmm, så var det vist bare mig der ikke var underholdt over svaret, på mit ellers seriøse spørgsmål :(
Ja, kan jo godt se du ikke fik svar på dit spørgsmål. Så det må være lidt irriterende.
Så du får lige begrundelsen her:
Har så oplevet racisme efter virkelig, virkelig lang tid siden.
I dag på arbejde er der en familiefar med to små børn på 5-6 år, der gerne skulle til Aalborg. Køen, han står i, går langsomt, og han er blevet fortalt af min kollega, at ekspeditionen vil tage tid.
Alligevel står han der og bliver så træt af det og går over til mig. Han starter med at svine min kollega til og så går min tålmodighed ikke længere. Jeg beder ham om at smutte ud til billetautomaterne og købe sin billet.
Han kalder mig for et sort svin, hvortil jeg svarer: "Ja, jeg er jo MEGA sort!".
Så siger han, at jeg ikke hører til her og jeg siger, at han hellere bør ringe til børneforsorgen. Jeg forklarer ikke videre, hvorfor han bør gøre det, men det er, fordi han tydeligvis ikke bør være far, når han er så lavt et menneske.
Han spytter mig så i ansigtet og går. Jeg følger efter ham og min leder går med. Han går nonchalant ud med sine to børn, hvoraf sønnike græder og datter ikke forstår meget af, hvad der foregår. Jeg vil gerne politianmelde ham, men vi må åbenbart ikke stoppe ham. Så han går ud med sine to børn, jeg har spyt på ansigtet og så er alt jo bare fint.
Politiet har ham på overvågningen og det er det. Der er et billede af en dansk far, der valser stille og roligt ud af Hovedbanegården og mig, der skal følge loven og i afmagt skal se på, hvordan et usselt menneske skal vise sine børn måden at opføre sig på, hvis man ikke får sin vilje.
Hvad gør det godt for? Havde børnene ikke været der, ville jeg have reageret meget mere voldsomt, men hvad nytter det? De bor jo med den mand?
Skulle jeg have statueret et eksempel med ham og sagt nej med arme og ben, så der måske kunne komme fokus på, at folk i uniformer behandles som lort, fordi de udfører deres arbejde?
Selv politimanden var overrasket over at høre, at det var en mand med to små børn på slæb, der kunne finde på at gøre sådan noget her...
Jeg har ikke fået nogen fyldestgørelse fra lovens side. Demokratiets bagside. Havde jeg handlet ved selvtægt, ville jeg nok få en større straf end ham...
Nu skal jeg anmelde det til politiet i morgen... Sikken et tidsspilde.
#17909 Der ligger da ellers 8 sæsoner på us netflix efter hvad jeg kan se?
Jeg har kun adgang til DK :) Har ikke lige rodet med adgang til andre, mest fordi det koster og har absolut ikke flere penge månedligt at give ud af :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
En VPN konto som Unblock Us, koster kun 4,99$ (ca 29 kr)
Hvis det er for dyrt, kan man spare penge ved at oprette en amerikansk Netflix konto istedet. Derovre koster Netflix nemlig kun 7,99$
Netflix 7,99$ + Unblock Us 4,99$ = 12,98$ eller 75,65 kr med dagens dollar kurs. Du får altså adgang til meget mere samtidig med at du spare et par kroner. Udover adgang til alle 10 Netflix regioner, får du også adgang til andre tjenester som for eksempel Pandora, CBS, PBS, BBC iPlayer og Channel4 OD.
Jeg syntes absolut det er besværet værd. Er du i tvivl kan du jo med fordel prøve det. Unblock Us tilbyder en uges gratis prøveperiode. Kredit ikke nødvendigt for at prøve.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Har sat det op på computeren nu, så nu håber jeg også jeg kan få det til at funke på Playstation. Jeg kan godt se at jeg virkelig misser meget ved IKKE at have de andre regioner. Smugkiggede lige lidt på US & UK og der er en del spændende sager. Jeg skal bare lige overveje om jeg skal lave den ene eller den anden løsning i forhold til DK og Unblock eller US og unblock. Umiddelbart er det jo kun det at jeg skal starte fra bunden med ratings osv. der taler imod US.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#17911 Herrguth 12 år siden
Du kan se flere fra Pixar her:
http://findingmickey.squarespace.com/pixar-animate...
#17912 Kisbye 12 år siden
Der ligger da ellers 8 sæsoner på us netflix efter hvad jeg kan se?
#17913 tiany 12 år siden
Ja, kan jo godt se du ikke fik svar på dit spørgsmål. Så det må være lidt irriterende.
Så du får lige begrundelsen her:
#17914 Collateral 12 år siden
Jeg har kun adgang til DK :) Har ikke lige rodet med adgang til andre, mest fordi det koster og har absolut ikke flere penge månedligt at give ud af :)
#17915 Kisbye 12 år siden
En VPN konto som Unblock Us, koster kun 4,99$ (ca 29 kr)
Hvis det er for dyrt, kan man spare penge ved at oprette en amerikansk Netflix konto istedet. Derovre koster Netflix nemlig kun 7,99$
Netflix 7,99$ + Unblock Us 4,99$ = 12,98$ eller 75,65 kr med dagens dollar kurs.
Du får altså adgang til meget mere samtidig med at du spare et par kroner.
Udover adgang til alle 10 Netflix regioner, får du også adgang til andre tjenester som for eksempel Pandora, CBS, PBS, BBC iPlayer og Channel4 OD.
Jeg syntes absolut det er besværet værd. Er du i tvivl kan du jo med fordel prøve det. Unblock Us tilbyder en uges gratis prøveperiode. Kredit ikke nødvendigt for at prøve.
#17916 Collateral 12 år siden
#17917 Kisbye 12 år siden
Der er en guide her-> http://support.unblock-us.com/customer/portal/arti...
#17918 Collateral 12 år siden
#17919 PredatorX 12 år siden
#17920 the_paki_don 12 år siden